בשבועות האחרונים התעוררה ביקורת רבה כלפי ארגוני נשים ברחבי העולם, בשל היחס שלהן - או היעדר היחס - לגבי המתקפה האכזרית של החמאס, שכללה גם אונס ואלימות מחרידה נגד נשים. אחרי הנאום המטלטל של לינור אברג'יל, כעת תורה של מגישת חדשות 14, מגי טביבי.

[embed_2716]

מגי טביבי תוקפת את ארגוני הנשים: "יש נשים ויש נשים. אם את אישה ויהודיה כנראה שהדם שלך שווה פחות"

"השתיקה הרועמת של ארגוני הנשים בעולם היא לא רק מחרישת אוזניים, היא מבישה", פתחה טביבי את המונולוג שנשאה אתמול (ג') בערוץ, "ארגון הנשים של האו"ם מסרב לגנות את המעשים, ונשים בעצמן בוחרות להתעלם משריפה של נשים, שחיטה של ילדות או אונס ברוטלי של נערות. המסר זועק החוצה ואי אפשר להתבלבל - יש נשים, ויש נשים. אם את אישה ויהודיה כנראה שהדם שלך שווה פחות".

טביבי ביקרה את קמפיין ה"מי טו" שהתעורר בשנים האחרונות, וטענה שמדובר בקמפיין צבוע. "כמעט חודשיים לקח לארגון האו"ם לפרסם תגובה וגם היא מגומגמת. זה מעט מידי ומאוחר מידי. אז אחרי ששאלנו את עצמנו למה שתקתן, עולה השאלה עכשיו: מי אתן? כל אותן תנועות שקמו בזו אחר זו, תנועות שמתיימרות להשמיע את קולן של נשים בשם הפמיניזם. דבר אחד בטוח, לא תוכלו עוד להסתיר את הפרצוף המכוער והאלים שלכן, לא תוכלו עוד להשתיק את האמת של אחיותיי. לא עוד".