הפעימה האחרונה? שתי חטופות ראשונות הגיעו לישראל הערב (ה'): מיה שם, שהסרטון שלה שבויה בעזה היה אות החיים הראשון מהחטופים בעזה. ועמית סוסנה, שביתה בכפר עזה נשרף כליל. שאר החטופים: חמש נשים ושלושה גברים שצפויים להשתחרר הערב עוד נמצאים בעזה.

היום זהו היום ה-55 לתחילת מלחמת חרבות ברזל. עד כה שוחררו 104 חטופים מרצועת עזה, מהם 80 ישראלים. בשבי נותרו 134 ישראלים ו-11 אזרחים זרים, מהם 118 גברים ו-27 נשים.

מחר אמורה להתחדש הלחימה, אחרי שמוצו ימי הפסקת האש. הפסקת האש הופרה מצד חמאס מספר פעמים, כולל מקרה של ירי לעבר כוחות צה"ל לרצועה בו נפצעו מספר חיילים. בנוסף, הבוקר התרחש פיגוע ירי בכניסה לירושלים בו נרצחו 3 ונפצעו עוד 11. חמאס לקח אחריות על הפיגוע.

נתניהו: "אנחנו נמשיך את המלחמה הזאת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא היום (ה') לתקשורת אחרי פגישה עם מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן ואמר: "הפגישה התקיימה זמן קצר לאחר שמרצחים של החמאס רצחו ישראלים כאן בירושלים, ואמרתי לו: זה אותו חמאס. זה אותו חמאס שביצע את הטבח הנורא ב-7 באוקטובר, אותו חמאס שמנסה לרצוח אותנו בכל מקום".

נתניהו הוסיף להתייחס לפגישה, ואמר כי הוא הבהיר למזכיר את כוונות ישראל להמשך הלחימה: "אמרתי לו: אנחנו נשבענו, ואני נשבעתי, לחסל את החמאס. שום דבר לא יעצור אותנו. אנחנו נמשיך את המלחמה הזאת עד שנשיג את שלושת היעדים- לשחרר את כל חטופינו, לחסל את החמאס עד תום ולהבטיח שמעזה לא יחזור איום כזה לעולם".