השב"כ חשף היום (ב') תיעוד נוסף מחקירות השב"כ בהם מתארים מחבלי החמאס כיצד חטפו אזרחים תאילנדים ואזרח נפאלי משטחים חקלאיים של קיבוץ עלומים, העלו אותם על אמבולנס בגבול ונסעו אל בית החולים שיפאא שברצועת עזה. המחבלים, אדהם חוסא ואסמאעיל חוסא, חדרו ב-7.10 לשטח מדינת ישראל ותיארו את הזוועות שביצעו.

"נסענו עד שער היישוב שהיה סגור"

במהלך חקירתם, תיארו המחבלים כיצד חצו את הגדר לשטח ישראל ולאן הובילו את הפועלים התאילנדים שחטפו. "חציתי את הגדר דרך פרצה שאפשרה לעבור ברגל. לאחר מכן עליתי על ג'יפ מגנום לבן ונסענו עד שער היישוב שהיה סגור" תיאר אחד המחבלים. "עלינו מעל השער ונכנסנו פנימה לאזור עם החדרים של החקלאים".

"הבנו ששניהם עם אותה אזרחות ורוב הסיכויים שהם פועלים"

מחבל נוסף הציג את הרגע בו הבינו שהחטופים הם פועלים תאילנדים."העלנו את החטופים לאמבולנס, שם אבו חאלד שאל את אחד החטופים: 'מה שמך?' אבל הוא לא הבין מה הוא שאל אותו. החטוף השני רמז לו: 'תאילנד'. ואז הבנו ששניהם עם אותה אזרחות ורוב הסיכויים שהם פועלים".

"הם כיסו את הראש שלו והניחו עליו מסיכה כדי שלא יזהו אותו"

בהמשך העדות הודו המחבלים כי הובילו חטופים לבית החולים שיפא: "אמרו לנו לנסוע עם האמבולנס לבית החולים שיפאא, בבית החולים החטוף הראשון צעד על רגליו והכנסנו אותו בהליכה. החטוף השני הכניסו אותו למעלית ונשאו אותו על אלונקה". עדו אמרו: "מחוץ לבניין בבית החולים היה גי'פ. עליתי עליו עם החטוף ובחור נוסף. הם כיסו את הראש שלו והניחו עליו מסיכה כדי שלא יזהו אותו".