מדינה שלמה התרגשה בסוף החודש שעבר, כאשר דובר צה"ל הודיע על שחרורה של התצפיתנית אורי מגידיש לאחר שלושה שבועות בשבי החמאס במהלך פעולה קרקעית. היום (ב') היא מפרסמת סרטון ראשון לאחר החזרה הביתה.

אורי מגידיש: הלב שלי עם כל אלה שעדיין לא פה

"לפני כמעט חודש חזרתי הביתה", היא מתחילה לאחר פתיחה משעשעת. "אני שמחה לראות את כל הסרטונים המרגשים של החטופים חוזרים הביתה, מאחלת לכל המשפחות שעדיין מחכות להתאחד בקרוב. מקווה שכולם יחזרו, והם יחזרו בעזרת השם". לאחר מכן התייחסה מגידיש למצבה: "אני בסדר, בבית עם המשפחה, נהנית ושמחה שקיבלתי את החיים שלי בחזרה". מגידיש בת ה-19 הוסיפה לאחר מכן קובץ משעשע מהפספוסים במהלך צילומי הסרטון.

[[1169491]]

לאחר מכן הוסיפה: "בפן יותר רציני, אני אוסיף ואגיד שאני מודה על החום שלכם, מודה שאני בבית עם סביבה תומכת ועוזרת ואין שמחה ממני לראות את העם שלנו מתחיל להשלים את החסר. עדיין, הלב שלי עם כל אלה שעדיין לא פה, אנשים טובים שעוד יחזרו!".

מגידיש הוחזקה במבנה מגורים במחנה שאטי

שבוע לאחר שחרורה, נחשף כי מגידיש הוחזקה במבנה מגורים במחנה הפליטים שאטי ולא במנהרה. לפי הדיווח של העיתונאי עמית סגל, בפעולה הצבאית חוסלו שני מחבלים והכניסה הקרקעית שהחלה בטרם חילוצה הקלה על פעילות הכוחות.