עוגת יומולדת

אי אפשר לחגוג יומולדת באמת בלי עוגה. לרוב, העוגות שנבחר להכין עבור יום ההולדת הן עוגות בחושות וכך גם העוגה שהכי מזוהה עם יום ההולדת - עוגת השוקולד האהובה על רבים ובצדק! לשמחתנו כיום בהחלט ניתן למצוא מתכון לעוגת שוקולד ובקלות. עוגה שכזו תצא רכה, נימוחה ושוקלודית ממש כמו עוגת שוקולד שיש בתוכה ביצים. תוכלו לצפות אותה עם גנאש של שוקולד מריר ולשזור מעליה סוכריות צבעוניות קטנות או גדולות, תוכלו לצפות אותה עם קצפת אוורירית בטעם וניל למי שאוהב את שילוב הטעמים, אבל הכי חשוב הוא שתוכלו לחגוג איתה יומולדת נחמדת מאוד!

סופגניות בננה טבעוניות

רגע לפני חג החנוכה, ייתכן שתחשקו בסופגנייה חמה ומתוקה. כדי להכין את הבצק לסופגנייה הזו תזדקקו להשתמש בבננה שהיא תהיה זו שתחבר את החומרים יחד ממש כפי שהייתה עושה הביצה במתכון הרגיל. הוסיפו לבננה קצת קמח תופח, סוכר, מעט מיץ תפוזים לקבלת ניחוח הדרי ומעט תמצית וניל להעשרת הטעמים. ערבבו הכול יחד עד שתתקבל בלילה שאותה אפשר ליצוק לתוך שמן עמוק והכינו סופגניות נהדרות לכבוד חג החנוכה שאין בהם ולו ביצה אחת בודדת.

אחרי שכל הסופגניות שלכם מוכנות, תוכלו להכניס לתוכן ריבת תות טעימה, ממרח של שוקולד, ריבת חלב או כל מילוי אחר שאין בו ביצים ואתם אוהבים.

מוס שכולו קפה

לפעמית מתחשק לנו לאכול קינוח של מוס אוורירי. הפעם הבאנו לפניכם קינוח של מוס בטעמי קפה עמוקים. תוכלו לבחור אם להכין אותו עם אבקת נס קפה ולקבל טעמי נס מעודנים או לבחור בשוט אספרסו שיעניק לו טעם מרוכז יותר. לאחר שתכינו את המוס, זלפו אותו לתוך כוסיות אישיות, מעליו זלפו קצפת לבנה רגילה ועטרו עם פולי קפה טבעיים, או אבקת קקאו – יאמי.

פאדג' שוקולד מלא בכל טוב

קינוחים על טהרת השוקולד הם טעימים ואף ממכרים. אי אפשר להתעלם מהם ותוקף אותנו חשק עז לנגוס בהם כדי להרגיש את השוקולד נמס לנו על הלשון. הפאדג' הזה הוא לא רק שוקולד, אלא שילוב של שוקולד שעוטף בתוכו שקדים, פיסטוקים וביסקוויטים. לאחר ההכנה שלו, כאשר תפרסו אותו לריבועים, יתקבל ריבוע שוקולד מנוקד בשברי פיסטוקים ירוקים לצד ביסקוויטים לבנים, מחזה יפהפה שלא ניתן להישאר אדישים אליו, וזה עוד לפני שטעמתם.

גלידה בטעם ילדות מתוקה

לאחרונה צצים יותר ויותר קינוחים שמזכירים את טעם החלב של הקורנפלקס מילדותינו הברוכה. כדי להכין את הקינוח המדליק הזה תזדקקו כמובן לקורנפלקס אשר ישמש כתחתית הגלידה, מעליו תזלפו קרם גבינה מתקתק בשילוב שבבי קורנפלקס ולסיום תצפו את החלק העליון עם שוקולד לבן ו... ניחשתם נכון – קורנפלקס. ביס אחד מהגלידה הזו ואתם חוזרים יישר אל שנות ה-80 כשהכול היה פשוט יותר, והקורנפלקס של דגני התירס כיכב כמעט לבדו על המדפים.

כדורים של אלפחורס

מי שרוצה להכין קינוח קצת שונה מכדורי השוקולד המסורתיים (שגם הם ללא ביצים), מוזמן להתנסות עם כדורי אלפחורס. גם בהם תמצאו את הביסקוויטים המרוסקים, רק שכאן הם יאוחדו עם קרם ריבת חלב מוקצף. לאחר עירוב הביסקוויטים והקרם, תוכלו ליצור כדורים טעימים ולצפות אותם בשבבי קוקוס ממש כמו בעוגייה.


בשיתוף chef-lavan