זוועות המלחמה שפרצה בעוטף בעזה, ממשיכות להיחשף - ויחד איתם את הגבורה והחוסן של העם. הרצחם של אזרחים תמימים ומשפחות שלמות שנמחקו מותיר שכול ואבל בכל רחבי הארץ. גם האלוף במיל', יו"ר הסוכנות היהודית, דורון אלמוג, שיתף היום (ב') בהודעה ששלח לקרוביו את הבשורה המרה מכל: שישה מבני משפחתו נרצחו מחדירת המחבלים לכפר עזה.

"צר לי לבשר לכם ש-6 מבני משפחתי נרצחו בכפר עזה"

"חברים יקרים, צר לי לבשר לכם ש-6 מבני משפחתי נרצחו בכפר עזה - חן אלמוג גולדשטיין, האחות של עומרי, הבת של גיורא ושלומית. נדב גולדשטיין - בעלה. הבנות ים ואגם, הבנים טל וגל. משפחת גולדשטיין אלמוג", כתב דורון.

אלמוג שיתף כי זו אינה הטרגדיה הראשונה שפוקדת את המשפחה: "גיורא אלמוג, הסבא, רק לפני שבועיים ניהל את טקס האזכרה לחמשת בני המשפחה שנרצחו במקסים לפני 20 שנה. גיורא היה הגנן של גן הילדים בקיבוץ מעל 30 שנה. הוא גידל דורות ילדים בכפר עזה. גיורא ושלומית וההורים של נדב כעת בבולגריה. כולם גרו בקיבוץ כפר עזה. כולם כעת חסרי בית. כאב שאין לו גבול". יחד עם זאת, בריאיון לחדשות 13, סיפר יו"ר הסוכנות היהודית על בני משפחתו שקמו מאסונות קודמים והמשיכו לתת ולתרום למדינה, ואמר: "הרוח שהייתה אז היא גם הרוח היום עם כל הכאב והקושי".