אושיית הרשת סימי הרשקופ רגילה לשתף בחשבונה האישי ברגעים משמעותיים בחייה, פרוייקטים חדשים וגם מידע אישי. הפעם שיתפה הרשקופ בביקור מיוחד בשילה שבבנימין, ביקור שהובילה הדוגמנית נטלי דדון לציון שנתה ה-40. הרשקופ התרגשה והודתה לדדון על היום המיוחד שעבר עליה.

"אני לא יודעת מאיפה להתחיל" כתבה הרשקופ, "‏בא לי לספר לכם על היום של אתמול מנקודת המבט שלי" כתבה. בהמשך שיתפה איך הרגישה ביום הזה וביחס לביקור במקום: "‏נכון שאני באה מבית חרדי, נכון שזה צריך להיות לי מובן מאליו, אבל זה לא".

הרשקופ וחברותיה לסיור. צילום: תיירות בנימין

"מצאתי את עצמי מתחברת ואפילו בוכה"

הרשקופ שיתפה בקשר עם דדון: "כ‏שנטלי פנתה אליי לבוא למסע בשילה ‏ברור שלא חשבתי פעמיים. לא חושבת שהייתי הולכת לשם אי ‏אם היא לא הייתה מזמינה אותי מהסיבה הפשוטה, תמיד חשבתי שכבד עליי כל ‏הקטע ‏של ‏ ‏תפילות וכו'. נכון שאני ‏בנאדם מאמין מאוד, אבל בשנים האחרונות הרגשתי מנותקת ‏עד שהכרתי את חברתי אהובתי ‏נטלי דדון שבאה מעולם כל כך שונה ממני. היא סיכמה: "החיבור ‏עם נטלי הגיע במקום נקי ‏ולא שיפוטי. ‏נטלי היא הצד היפה של הדת ‏ושל העם היהודי. תודה לך על היום המדהים הזה שללא ספק היה מרגש מאוד. ‏מצאתי את עצמי מתחברת ואפילו בוכה". ‏

[embed_2040]