ערוץ 14 ממשיך להתחזק ויחד עם זאת ממשיך גם להרחיב את שורת הכתבים שלו. היום (ג') הודיעו בערוץ על צירופו של העיתונאי ערן בר טל כראש הדסק הכלכלי וכפרשן מדיני. בר טל היה העורך הכלכלי של "ישראל היום" בין השנים 2017-2021.

בערוץ אמרו לאחר צירופו של בר טל: "אנו שמחים להודיע על צירופו של ערן בר טל לצוות החדשות הצומח בישראל ובטוחים שיעזור להזניק את הערוץ לגבהים נוספים, המון בהצלחה ערן". לבר טל עבר גם באוניברסיטת בר אילן שם היה מרצה בבית הספר למנהל עסקים.

[[1163093]]

ערן בר טל, מצטרף לערוץ 14 צילום: ללא

בר טל מסר ל"חדשות כיפה" לאחר המינוי: "אני שמח מאוד להצטרף לצוות הנפלא של ערוץ 14. הערוץ הוא משב רוח רענן במפת התקשורת הישראלית. אני רואה חשיבות גדולה בהעמקת הנושאים הכלכליים בערוץ ובעיקר בטיפול באתגר הלאומי של הגברת התחרות והוזלת יוקר המחייה בארץ".

מ-13 ל-14: סמנכ"לית הסחר החדשה

לאחרונה הודיעו בערוץ כי מנהלת האופרציה העסקית ברשת 13 - אושרת דיין-מועלם, תעבור לערוץ 14 בתחילת ספטמבר והיא תשמש כסמנכ"לית סחר. בהודעה שפורסמה מטעם הערוץ נכתב: "עכשיו 14 שמח להודיע כי החל מתחילת חודש ספטמבר 2023, אושרת דיין - מועלם מצטרפת לצוות הנהלת הערוץ, בתפקיד סמנכ"לית סחר. דיין-מועלם שימשה עד לא מזמן כמנהלת אופרציה עסקית ברשת 13 וכעת עושה את המעבר לערוץ עכשיו 14. אנו מאחלים לאושרת הצלחה רבה ובטוחים שתעזור להזניק את הערוץ קדימה".