חוק צמצום עילת הסבירות עבר אמש (ב') בקריאה שניה ושלישית כנסת, בתום דיון סוער, וברוב של 64-0 לאור ההחלטה של חברי האופוזיציה להחרים את ההצבעה האחרונה. לאחר שעבר החוק, החלו הפגנות סוערות נגד הממשלה וכניסת התיקון לחוק לספר החוקים של מדינת ישראל באופן רשמי - והן נמשכות גם היום בצעדים שונים שנוקטים המוחים שכוללים  - שביתת רופאים והפגנת רופאים ועוד מחאות רבות ברחבי הארץ. 

"קיוויתי שההידברות תצליח ושתמצא פשרה"

המצב במדינה מכאיב לכולם. הפילוג, המחלוקות, המחאות הסוערות סביב הרפורמה המשפטית, אין מי שמצליח להישאר אדיש. בעוד כל אחד מהצדדים בצור בעמדתו ומאשים את הצד השני, אלו השואפים לאחדות מתעקשים להיאחז ברגעים קטנים שמצליחים לתת תקווה. 

מאמין שבתוך גוש המרכז, שנוטה ימינה ושמאלה, נמצא הרוב הנדרש שישכיל לחלץ אותנו מהמערבולת

[embed_1826]

סולן להקת כוורת  - דני סנסדרסון התייחס לימים הקשים שעוברים על מדינת ישראל ולתחושות הקשות בשמאל אחרי שחוק צמצום עילת הסבירות עבר אמש, וכתב בחשבון הפייסבוק שלו "בחודשים האחרונים קיוויתי שההידברות תצליח ושתמצא פשרה. זה לא שהאמת נמצאת באמצע, אך לרוב שם שוכנת השפיות". 

סנדרסון: "טועים אלו שחושבים שזו רק שריקת הרוח"

סולן להקת כוורת הוסיף "אתמול התפלגנו יותר מתמיד. אני עדיין מאמין שבתוך גוש המרכז, שנוטה ימינה ושמאלה, נמצא הרוב הנדרש שישכיל לחלץ אותנו מהמערבולת הקשה אליה נקלענו. הזעקה שבוקעת מחלק מהעם, ביניהם אני, היא כואבת ואמתית. טועים אלו שחושבים שזו רק שריקת הרוח"