לקום מוקדם

זה אולי נשמע כמו טיפ שחוק, אבל זה באמת אחד הדברים החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות כדי להתחיל את היום בצורה טובה. כשקמים מוקדם, לגוף יש זמן להירגע, להתארגן ולהתכונן ליום החדש. אם זה קשה לכם, אולי כדאי להזכיר לעצמכם כמה טעויות נגרמות בגלל הלחץ הזה בבוקר.

פעילות גופנית

כמה שזה קשה, אפילו פעילות גופנית קלה, כמו הליכה מהירה לתחנת האוטובוס יכולה לעשות הבדל גדול. הפעילות הגופנית מפרישה בגוף אנדורפינים, שגורמים להרגיש טוב יותר. היא גם עוזרת לתחושת הערנות הכללית.

להתחיל בכוס מים

לפני כוס הקפה של הבוקר, התחילו את היום בכוס אחת של מים. לאחר שנת הלילה הגוף בופן טבעי צמא, שתיית מים מיד על הבוקר עוזרת לרענן את הגוף, להניע את חילוף החומרים ולשטוף רעלים. זהו הרגל פשוט וקל שיכול להשפיע משמעותית על הבריאות שלכם.

במקום קפה נסו להתחיל עם מים צילום: shutterstock

לא לדלג על ארוחת הבוקר

ארוחת בוקר בריאה נותנת לנו את האנרגיה שהגוף צריך כדי להתחיל את היום. היא גם תעזור לכם לשמור על רמת הסוכר יציבה בדם, דבר שימנע מכם להתפתות ולנשנש לאורך היום.

להתחיל לאט

לפני שאתם רצים לעבודה ולמליון המשימות שמחכות לכם, קחו חמש-שבע דקות לעצמכם, כדי להיכנס ליום הזה באיטיות. זה לא חייב להיות יוגה או מדציה, מספיק לקחת ליד הקפה את הספר שלכם במקום את הטלפון הנייד. תתפלאו כמה השפעה יש לזמן הקטן הזה על היום שלכם.