העונה הרביעית של "קופה ראשית" מצליחה להרשים עם נתוני רייטינג גבוהים וקהל מעריצים אוהד. לא מזמן יוצרי הסדרה חשפו כי העונה החמישית נכתבת בימים אלו. בשני הפרקים האחרונים ששודרו עד כה לעונה, שניהם תחת השם "לוויה ראשית", עובדי סופר "שפע יששכר" מצאו עצמם מגיעים ללוויה של לאה שקדי. ראמזי ניצל את ההזדמנות כדי לבקר לקוחה ותיקה, גברת פפרני, שגולמה על ידי השחקנית רות פרחי ז"ל.

[[1159592]]

המצבה הסופית צילום: כאן 11

איך הכינו מצבה לדמות בקופה ראשית?

אלא שבמציאות פרחי נפטרה כבר לפני שנתיים, וכאן 11 מצאו את עצמם מכינים מצבה לדמות בדיונית. בערוץ החליטו לשתף את המעריצים כיצד עשו זאת. מי שתכנן כיצד תראה המצבה הוא המעצב האומנתי של קופה ראשית, אדם גזלה. המצבה הוזמנה מבית עסק שמכין מצבות אמיתיות והיא עשויה משיש, ממש כמו מצבה רגילה. את המצבה המוכנה הביאו לבית העלמין פרדס חיים בכפר סבא, והניחו במקום ריק שאף אדם לא נקבר בו. מיד לאחר הסצנה המצולמת המצבה הוסרה והמקום פונה.

צילום: כאן 11

אחד מיוצרי הסדרה, נדב פרישמן, כל כך התלהב מהמצבה שרצה לקחת אותה הביתה, אלא שאשתו פחות התלהבה. "אתה לא רציני, נכון?", השיבה לו, אך הוא המשיך, "נשים בגג, מזכרת מעונה 4". האישה התעקשה, "לא, זו מצבה! תביא מזכרת אחרת, פליז".

צילום: צילום מסך

[embed_1717]