המהלך החדש של הרשת החברתית טוויטר: טוויטר החליטה הבוקר (ו') להסיר את סימן הוי הכחול מחשבונות האושיות והעיתונאים שמשתמשים ביישומון. הסיבה: מעכשיו וי כחול עולה כסף - ומי שרוצה להתהדר בסימן האמינות הקטן יצטרך להירשם כמנוי לשירות. המשתמשים שגילו את השינוי הבוקר, כבר הספיקו להציף את הטוויטר בציוצים מבודחים בנושא. 

[[1155741]]

"אבד וי כחול, המוצא הישר יקבל פרס כספי"

העיתונאי שאול אמסטרדמסקי ניסה להיות פיוטי: "ביי ביי וי כחול אם תראו אותו תגידו לו שאני", והעיתונאית טל שניידר הזהירה מפני מתחזים: "Read that thread כל הסוכנויות, שגרירויות, נציגים רשמיים שנוצרו ללא וי כחול וקמים להם מתחזים כפטריות אחרי הגשם. טוויטר הופך למקום מסוכן".

שאול אמסטרדמסקי צילום: תאגיד השידור הציבורי

העיתונאי גואל פינטו כתב: "אז אין יותר וי כחול? טוב, תזכרו, הקוד הסודי שלנו הוא: מוניק!", "אבד וי כחול, המוצא הישר יקבל פרס כספי", כתבה אשת התקשורת תמר אלמוג. גם העיתונאי סמי פרץ ניסה לחרוז: "מי שמביט בי מאחור לא יודע שהיה לי וי כחול".


 

גיא זהר: "אני משלם"

היוצא מן הכלל, בין שלל אנשי התקשורת המספידים, הוא גיא זוהר, שכתב: "מקדים תשובה לשאלה - וי כחול פה מעיד, שאני משלם (כבר כמה חודשים) לטוויטר על העלאה של קטעי וידאו מעל 2 דקות, ואם זה לא מוצא חן אשתמש בזכות שקיבלתי על הדרך לערוך את הפוסטים ואכתוב משהו אחר".

גיא זהר צילום: מהצד השני, כאן 11