כאשר אדם שאנחנו אוהבים חוגג אירוע מרגש, בין אם יום הולדת, לידה של תינוק חדש, קידום בעבודה או כל אירוע משמעותי אחר – חשוב לנו להעניק לו מתנה אישית ומיוחדת, שתשמח אותו ביום חגו. אנחנו יכולים כמובן להיכנס לרכב ולנסוע לקניון או למרכז הקניות ושם להסתובב בין החנויות ולחפש מתנה מוצלחת, אך אין ספק כי יהיה זה קל ונוח הרבה יותר להזמין דרך האינטרנט מתנה בהתאמה אישית שתישלח ישירות לבעל השמחה.  

ואכן, אם תחפשו באינטרנט רעיונות למתנות, תקבלו מגוון עצום של רעיונות ואפשרויות לבחירתכם, מסוגים שונים ובסגנונות שונים. אחת מן האפשרויות המוצלחות היא מארזי מתנה המכילים מגוון של שוקולדים ופינוקים מתוקים נוספים, שאותם תוכלו להתאים בדיוק לטעמו והעדפותיו של המקבל, כך שהוא ייהנה מהטעמים שהוא הכי אוהב ביום המיוחד שלו. על מנת לסייע לכם לבחור, אספנו בעבורכם כמה רעיונות למארזים מיוחדים, שבנוסף לשוקולד כוללים פינוק מיוחד:

השילוב המושלם בין יין לשוקולד

השילוב בין יין ושוקולד הוא שילוב מנצח – אז למה שלא תבחרו במארז הכולל את שניהם? מארזי יין ושוקולד הם דרך נהדרת לשמח את מי שאתם אוהבים ולהעניק לו חוויה נפלאה של טעמים מעולים. המארזים כוללים שוקולדים מסוגים שונים: פרלינים עשויים שוקולד לבן, חלב או מריר בשלל מילויים מפתיעים, כמו אספרסו או נוגט אגוזים ואפילו בטעמי יינות, מקרונים במילויים שונים כמו פירות יער, או פיסטוק, שוקולדים על מקל עם הקדשה אישית מכם ועוד. לכל אלו מצטרף בקבוק יין לבחירתכם – אדום, לבן או רוזה, במגוון מחירים וממגוון יקבים. אתם כבר יכולים לדמיין את הערב הנעים שצפוי לבעל השמחה, עם כוס יין ביד אחת ושוקולד מעולה ביד השנייה. 

צילום: רוי שוקולד

ערב של קוקטיילים ושוקולד

מארז קוקטיילים ושוקולד הוא מתנה נהדרת למי שאוהב שוקולדים ונהנה ממשקאות אלכוהוליים מיוחדים, והוא מתאים כמעט לכל אירוע – מיום הולדת ועד יום נישואין, מקידום בעבודה ועד שחרור מהצבא. במארזי הקוקטיילים תמצאו מגוון שוקולדים איכותיים – פרלינים בטעמי אספרסו, אגוזים או פופקראנץ', טראפלס בטעמי ג'אנדויה אגוזי לוז או מרציפן ועוד – שאותם ילוו קוקטייל אספרסו מרטיני או קוקטייל ג'ין ליצ'י ורדים נפלאים. את המארז תוכלו לשלוח ישירות לביתו של חתן השמחה, כך שהוא יזכה להפתעה מרגשת ולחוויה מיוחדת, שעליה הוא בטוח ימהר להודות לכם.  

מסיבת תה ושוקולד

שילוב נהדר אחר של טעמים הוא שוקולד וחליטות תה. מארז תה ושוקולד מהווה אף הוא מתנה נהדרת כמעט לכל אירוע, והוא מעניק לבעל השמחה חוויה חמימה ומרגיעה, שהיא גם מאוד טעימה. גם כאן תוכלו למצוא מגוון גדול של פרלינים וטראפלס בטעמים מיוחדים ונפלאים, שאותם תוכלו להתאים לטעמו ולהעדפותיו של מקבל המתנה. אל השוקולדים הללו תוכלו לצרף חליטת תה ירוק יסמין, תה שחור דרג'ילינג או אבקת תה ירוק מאצ'ה, ואף לשלב ביניהם במארז אחד מעוצב ויפה, שיעלה חיוך גדול על פניו של מקבל המתנה.

מארזי שוקולדים הם דרך נפלאה לשמח אדם קרוב שחוגג אירוע משמעותי בחייו, ובצירוף של יין טוב, קוקטייל טעים או תה מפנק – נוצרת חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. אז איזה מארז הכי מתאים לאירוע הקרוב שתחגגו עם אחד מאוהביכם? הבחירה היא שלכם.   


בשיתוף רוי שוקולד