לפני מספר שנים, מעצבת האופנה שיראל אברהמי החליטה לפתוח מותג אופנה הנושא את שמה. עד מהרה המותג הפך לפופולרי ולאחד ממותגי האופנה הצנועים המוכרים ביותר בציבור הדתי והחרדי. במקביל, חשבון האינסטגרם של אברהמי גדל והתפתח, והגיע לכמעט 60 אלף עוקבים. היום (א') המעצבת המצליחה מודיעה בחשבון האינסטגרם שלה על שינוי משמעותי במותג.

שיראל אברהמי מודיעה: "אני משחררת את השליטה במותג"

"התבשלתי עם הבשורה מעל לחצי שנה", כתבה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, לצד סרטון המסכם את העשייה שלה מ-2016 ועד כה, "אני עצובה אבל גם נרגשת לאפשר לעצמי להיות חשופה ולשתף אתכן". אברהמי חשפה את ההחלטה הדרמטית, "אני משחררת את השליטה במותג". אברהמי הסבירה את עצמה, "אני מרגישה כמה אתן רוצות אותי בעולם האופנה, אבל בסופו של דבר אני רואה כמה אתן צריכות אותי בעולם היזמות והשיווק". מעצבת האופנה שיתפה כי בזמן שהעבירה את החברה לידיים אחרות, ניצלה את ההזדמנות להעביר ליזמים ויזמיות מהידע שלה.

"להסתער קדימה על הפחד לעזוב את המקום המוכר והידוע"

בפוסט שפרסמה אברהמי סיכמה את הדרך שלה במותג, מתחילתו ועד למעמד הגבוה אליו הגיע, והודתה לעוקבות שעברו את הדרך הזו איתה ביחד. "מכל הדברים הכי אמיצים שעשיתי בחיי, את מה שאני עושה היום לקח לי הכי הרבה זמן להעיז לעשות", הודתה, "להסתער קדימה על הפחד לעזוב את המקום המוכר והידוע". המעצבת הסבירה כי הצעד מגיע למרות הציפיות של כולם ממנה, והיא בוחרת לעצור ולדייק את עצמה. בסיום הפוסט הבהירה כי האתר עדיין פתוח להזמנות, ויעבור שינויים בקרוב.