מטען חבלה הונח אמש (ה') באוטובוס בביתר עילית ונוטרל על ידי חבלן משטרתי. כוחות הביטחון מבצעים סריקות נרחבות ברחבי העיר בניסיון לאתר את המחבל מתוך הערכה כי הוא עדיין שוהה בתחומי העיר. התושבים התבקשו להסתגר עד להודעה של פיקוד העורף שהתקבלה הבוקר בה התירו לתושבים לצאת מבתיהם.

[[1153197]]

הניח את התיק על אחד המושבים, ירד בתחנה הראשונה וניסה להפעיל את המטענים מרחוק

על פי החשד, המחבל עלה על אוטובוס קו 225 בסמוך לשכונת גילה בירושלים כשברשותו שלושה מטעני צינור. המחבל הניח את התיק על אחד המושבים וירד בתחנה הראשונה בכניסה לעיר ולאחר מספר דקות הוא ניסה להפעיל את המטענים מרחוק.

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מדובר צה"ל נמסר כי "לפני דקות אחדות התקבל דיווח אודות חפץ חשוד שהונח בתוך אוטובוס במתווה של תיק שהעלה עשן. חבלנים אשר הגיעו למקום נטרלו את התיק. ההתרעה הופעלה כדי לשלול חדירה של החשוד שהניח את התיק".

פיגוע ירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב: 3 פצועים באורח בינוני עד אנוש

בתוך כך, שלושה בני אדם נפצעו באורח אנוש, קשה ובינוני בפיגוע ירי שאירע הערב (ה') ברחוב דיזינגוף פינת בן יהודה בתל אביב. צוותי מד"א שהגיעו לזירה טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים איכילוב. המחבל, מעתז חוואג'ה בן 23 מנעלין איש חמאס שריצה עונש מאסר בישראל פעמיים, חוסל על ידי לוחם ימ"מ בחופשה. כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום, ונמשכות הסריקות באזור.