רשת קצביות הפרימיום "מקור הבשר גלאט", מקבוצת דבאח, משיקה לראשונה שירות משלוחים הכולל את כל איזור השרון עד חדרה מצפון, כולל מרבית גוש דן ותל אביב עד יפו בדרום. לטובת הזמנת המשלוחים, הרשת מקימה גם אפליקציה ואתר איטנרנט ייעודי ומציעה לכלל הלקוחות להזמין מגוון סוגי הבשר המובחרים והמשובחים של הרשת עד הבית. 

[[1152134]]

במסגרת השקת השירות, רשת "מקור הבשר גלאט" מודיעה כי בחודש הראשון, המשלוחים יתבצעו ללא עלות דמי משלוח, ואף תציע מגוון הנחות חגיגיות על כמות רחבה של נתחים. בין המבצעים שיינתנו: עוף שלם טרי ב 11.90 ש"ח לק"ג, חזה עוף שלם טרי 4  ק"ג ב -100 שקלים, כתף כבש טרי ב -79.9 שקלים, מכסה אנטריקוט טרי ב - 49.9 שקלים, אסאדו טרי ללא עצם ב 49.9 שקלים. המשלוח הינו במינימום הזמנה של 300 שקלים ומעלה. 

רשת הקצביות "מקור הבשר גלאט", הינה רשת מבית קבוצת "סאלח דבאח ובניו", והיא מספקת בשר פרימיום באיכות הגבוהה ביותר הקיימת בשוק, תוך שמירה על סטנדרט הכשרות המחמיר ביותר. הרשת, המפעילה מספר סניפים באיזור הצפון ובבאר שבע, השיקה את הסניף העצמאי והראשון שלה בנתניה בשנה שעברה וממשיכה לשרת את כלל הלקוחות שלה באיכות ובמקצוענות.