ההפגנות הסוערות נגד הפרומה במערכת המשפט, שמקדמים שר המשפטים, יריב לוין, ויו"ר ועדת חוקה, חבר הכנסת שמחה רוטמן נמשכות. בתוך כך, תומכי הרפורמה החלו בקמפיין תמיכה  בלוין ורוטמן תחת הכותרת: "יריב, רוטמן, העם איתכם, 2,304,964 אזרחים הצביעו בעד רפורמת התיקון במשפט".

[[1152447]]

בעקבות קמפיין התמיכה, תושבים מרחבי הארץ דיווחו על השחתת שלטי תמיכה בלוין וברוטמן. בבני ברק הושוו לוין ורוטמן להיטלר, בכפר סבא רוססו כתובות גרפיטי על השלטים ובערים נוספות שלטים הוסרו והושחתו, ובמקומות נוספים הודבקו כרזות על השלטים.

ההשחתה בכפר סבא צילום: רועי שפרניק

"חציית קו של מחנה שבחר באלימות. נוסיף עוד מאות שלטי תמיכה"

ברלה קרומבי, מי שעומד מאחורי הקמפיין,  גינה את השחתת השלטים ואמר כי "השמאל הנאור בעיני עצמו ממשיך להתנהג באלימות נגד כל תמיכה בשינוי מערכת המשפט ותיקון מערכת המשפט הישראלית. מה שאנחנו רואים בימים האחרונים זו עליית מדרגה של אלימות, אנחנו מקבלים עשרות תיעודים ועדויות של אזרחים מכל רחבי הארץ על השחתה של השלטים".

[[1152034]]

עוד הוסיף ואמר כי "מלבד הפגיעה ברכוש והעובדה שמדובר בכסף לכל דבר, יש כאן חציית קו של מחנה שבחר באלימות. אנחנו לא נרים ידיים, ובכל מקום שהשחיתו שלטים של תמיכה ברפורמה - נעלה עם שלטים חדשים וגם נוסיף עוד מאות שלטי תמיכה בנקודות נוספות ובמקומות נוספים".