אירוויזיון 2023: בשנים האחרונות חווה האירוויזיון עדנה מחודשת. אחרי שנים של דשדוש חזרה תחרות השירה האירופית לליבם של הישראלים. הרבה סיבות לדבר כשבראש ובראשונה זכייתה של נטע ברזילי ואירוח התחרות בישראל לפני שנתיים. בשניים האחרונות היו אלה העיתונאים עקיבא נוביק ואסף ליברמן שהובילו את משדרי התחרות, עתה נודע כי הם ימשיכו להוביל את השידורים גם באירוויזיון הקרוב.

[[1151238]]

למרות זכיית אוקראינה, התחרות תיערך באנגליה

נוביק עצמו אישר את הדברים וכתב בעמוד הטוויטר שלו: "קם הדבר ונהיה" ויחד עם שותפו להגשה, ישדר את התחרות שתיערך השנה בליברפול, אנגליה. כזכור, בתחרות שהתקיימה בשנה שעברה בהולנד, זכתה אוקראינה אך בעקבות המלחמה, עברה התחרות לאנגליה שסיימה במקום השני בתחרות.

נועה קירל, מתכוננת לאירוויזיון צילום: רפי דלויה

חשיפת השיר הישראלי - ב-8 במרץ

מי שתייצג את ישראל באירוויזיון שייערך החל מה-9 במאי (הגמר -ב-13 במאי) היא הזמרת נועה קירל. השיר איתו תייצג נועה את ישראל הוא השיר "יוניקורן" שיוצג לציבור ב-8 במרץ ועל פי סוכנויות ההימורים, נכלל בעשיריה הראשונה בסיכויים לזכיה.

נציגת ישראל לאירוויזיון, הזמרת נועה קירל, הופיעה בסרטון ברכה והתרגשה לקחת חלק חלק ביצירה של כאן. "קיבלתי את אחת ההזדמנויות הגדולות בקריירה שלי, לייצג את ישראל באירוויזיון השנה ואני מאוד מתרגשת". קירל הבטיחה כי תחשוף בקרוב את השיר "יוניקרון" שייצג אותנו בתחרות הזמר האירופאית, "בטוחה שביחד נעשה חגיגה מטורפת".