במרכז הקמפיין: דניאל עמית, זמר ויוצר על הרצף האוטיסטי, ומיטל גוננשוילי, פעילה חברתית המתניידת בכיסא גלגלים, שיעבירו את המסר: "אנחנו לא יוצאים מן הכלל". כ-100 מנכ"לים במשרדי ממשלה, ארגונים וגופים עסקיים "יתחלפו" עם אנשים עם מוגבלות ליום אחד

אירועי "פברואר יוצא מן הכלל" יוצאים אוטוטו לדרך: במהלך החודש הבא יתקיימו במרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים בכל רחבי הארץ מאות אירועים משולבים בהשתתפות מאות אלפי אנשים עם מוגבלויות וללא מוגבלויות. בין האירועים: הרצאות, מופעי תיאטרון ומוסיקה, הפעלות, מיזמים חברתיים ואירועי ספורט. הפרויקט ילווה בקמפיין הסברה ארצי שמטרתו להציף את הנושא על סדר היום הציבורי ולהעלות את המודעות והצורך שלנו כחברה לפעול למען מתן הזדמנות שווה בכל תחומי החיים. הקמפיין בהובלת מפעל הפיס, הפורום הכלכלי חברתי ואתר "שווים" יעלה לאוויר במהלך חודש פברואר ויתמקד ביום השיא של הפרויקט.

אירועי "פברואר יוצא מן הכלל", הנערכים זו השנה החמישית, נועדו לקדם מתן הזדמנות שווה לכולם, השתלבות, נגישות והיכרות של הקהילה עם חבריה המתמודדים עם מוגבלות - ילדים, בוגרים ומבוגרים. מפעל הפיס יחד עם המרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים, ממטולה ועד אילת, יארחו אירועי ספורט, תרבות ואמנות משולבים, וכן הרצאות, מעגלי שיח, משחקים ותערוכות. כל האירועים מפורסמים באתר החברה למתנ"סים הארצי ובאתר "פברואר יוצא מן הכלל" >>> https://www.fabulous-feb.org.il/.

בנוסף, במסגרת המיזם, "יתחלפו" ביום שלישי, ה-7 בפברואר, למעלה מ-100 מנכ"לים במשרדי ממשלה, ראשי רשויות ומנכ"לים של ארגונים וגופים עסקיים עם אנשים עם מוגבלות, שיתלוו אליהם במהלך יום העבודה ויעלו את המודעות לנושא שילוב אנשים עם מוגבלות בשוק התעסוקה הישראלי. 

את המיזם ילווה קמפיין חדש תחת המסר "אני לא יוצא מן הכלל!" בכיכובם של דניאל עמית, מוסיקאי ומאייר על הרצף האוטיסטי, ומיטל גוננשוילי, רקדנית, ספורטאית ופעילה חברתית המתניידת בכיסא גלגלים. הקמפיין יעלה במהלך פברואר לרשתות החברתיות וכן ברשת 13.  

"אני שמח להיות חלק מהקמפיין הזה", אומר דניאל עמית, "לכל אדם עם כל מוגבלות יש זכות לחיות בשוויון בחברה. לכל אחד מאיתנו יש תכונות שונות, אך זה לא הופך אותי לפחות טוב מאחרים רק בגלל שאני אוטיסט. אני אולי מתקשה בדברים מסוימים, אך טוב באיור, בכתיבת שירים ובהעברת הרצאות, וזו הסיבה שבדיוק כמו כולם אני לא יוצא מן הכלל. תהיו גאים בעצמכם".