חבר הכנסת מהציונות הדתית, אוהד טל, נפצע הערב (א') באורח קל בתאונת דרכים סמוך לצומת תפוח לאחר שנהג פלשתיני חצה קו הפרדה לבן רצוף. מלשכתו נמסר כי מצבו טוב ולאחר בדיקות רפואיות המשיך לביתו באפרת למנוחה. טל, נשוי ואב לארבעה, כיהן בעבר כמזכ"ל תנועת בני עקיבא העולמית, סמנכ"ל תנועת המזרחי העולמית. הוא שוריין במקום ה-12 ברשימת הציונות הדתית ונכנס לכנסת בבחירות האחרונות.

[[1147725]]

הח"כים בחומש: "התשובה לטבח בירושלים: קיום הבטחת הבחירות לביטול חוק ההתנתקות"

חברי סיעת הציונות הדתית, ח"כ וסא"ל מיל', משה סולומון שקיים סיור בבקעת הירדן מוקדם יותר- בחוות שרביט ובכפר הנוער ברוש וח"כ אוהד טל, הגיעו היום (ראשון) לביקור בישיבת חומש. חברי הכנסת הגיעו לביקור בישיבה כחלק מהליך חקיקת החוק לביטול ההתנתקות אשר צפוי לעלות בקרוב בכנסת. חברי הכנסת הביעו את התרגשותם הרבה מהביקור במקום והבטיחו לוודא שהבטחת הבחירות שלהם תקויים במלואה בקרוב וחוק ההתנתקות מצפון השומרון יבוטל.

אוהד טל צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"אני חייב להודות שזאת הפעם ראשונה שאני נמצא כאן במקום הזה, אני מתרגש עם דמעות בעיניים", אמר חבר הכנסת טל במהלך הביקור. לדבריו, "לראות כאן את הרחובות, את הכבישים, את המדרכות שנהרסו, פשוט מחזיר אותי ברגע אחד לימים הקשים של הגירוש. אני חושב שאחרי מה שראינו בשבת האחרונה, את הטבח נורא שהיה בירושלים, התשובה הציונית ההולמת לדבר הזה היא פשוט לעשות את מה שהבטחנו בקמפיין הבחירות. לבטל חוק ההתנתקות ולהחזיר את ההתיישבות היהודית לכאן למקום הזה".