שר התרבות והספורט, מיקי זוהר הציע ליועצו של ראש הממשלה, איקי כהן, להתמנות לתפקיד המשנה למנכ"ל משרד התרבות והספורט. כהן נענה בחיוב להצעתו של השר התרבות והספורט, המינוי יועבר לאישור נציבות שירות המדינה.

[[1149435]]

שמו של כהן התפרסם לאחרונה, בעקבות טענותיה של חברת הכנסת מהליכוד, טלי גוטליב, כי אנשי לשכתו של נתניהו הדליפו שיחה שערכו עימה. איקי הגיע יחד עם ראש הסגל של נתניהו, צחי ברוורמן, ללשכתה על מנת לדבר איתה לקראת נאום הפתיחה של חברת הכנסת וניסו לרכך את מסריה.על פי טענתה של גוטליב, מיד אחר כך התקשר אליה העיתונאי בן כספית על מנת לקבל את תגובתה. "חשבתי לתומי שזה ישאר בתוך הלשכה" כתבה גוטליב.

"צחי ברוורמן ואיקי כהן הגיעו ללשכתי ל וביקשו ממני להיות ממלכתית ורכה"

בהודעה שנשלחה לחברי הליכוד, כתבה גוטליב: "חבריי לסיעה. צחי ברוורמן ואיקי כהן שאמורים להיות אנשי אמון של נתניהו הגיעו ללישכתי לפני נאום הפתיחה שלי וביקשו ממני להיות ממלכתית ורכה. השבתי להם שאין סיכוי כזה", כותבת גוטליב. "חשבתי לתומי שזה יישאר בתוך הלשכה שלי לדיראון עולם. אלא שבן כספית התקשר לקבל את תגובתי לתוכן השיחה שידוע רק לי ולצמד הפקידים הללו. לא ידעתי ששוב בסביבת נתניהו יש הדלפה ישירה לא פחות מלבן כספית ישירות".

טלי גוטליב צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הורה לאנשי לשכתו, צחי ברוורמן ואיקי כהן להיבדק בבדיקת פוליגרף, ויום למחרת  בליכוד כי כל עובדות ועובדי לשכת נתניהו נמצאו דוברי אמת בבדיקת פוליגרף.