תורתכם היא אמונתכם? ככל הנראה תרצו גם לעבוד במקצוע שעוסק בעולם התורה. אחד מהמקצועות הכי מבוקשים לתלמידי ישיבה הוא השחיטה, מקצוע עם חשיבות עליונה בדת היהודית. יהודים נדרשים לאכול בהמה רק אם היא נשחטה בדיוק לפי כל חוקי ההלכה הקפדניים. כדי שיהיה אפשר לשחוט את הבהמות כנדרש ישנו צורך לעבור קורס מתאים בו לומדים את רזי המקצוע. אף אחד לא נולד שוחט, מדובר על מקצוע לא פשוט בלשון המעטה. אך ברגע שתעברו את הקורס המתאים תוכלו למצוא את עצמכם עוסקים במקצוע מתגמל ומעניין. מי שאוהב את עולם התורה ימצא את עצמו מתעורר בכל בוקר עם חיוך ענק על הפנים.

מה לומדים בקורס שחיטה?

לא כל מי שרוצה לעסוק בשחיטה יכול לעשות זאת על ידי רכישת הציוד המתאים. כדי לשחוט בהמות כנדרש ישנו צורך ללמוד את התחום ולהבין כיצד מבצעים את כל הפעולות. בקורס שחיטה לומדים את כל רזי המקצוע, החל מהדברים הכי בסיסיים שיש. השאיפה הטבעית תהיה שכל מי שעובר את הקורס ידע לשחוט בהמות לפי חוקי ההלכה. בקורס לומדים את החומר התיאורטי, אך גם מבינים איך לבצע שחיטה באופן מוחשי.

צילום: צוות האקדמיה התורנית 'לומדים'

למה לעבור קורס שחיטה?

מעבר לעובדה שמדובר על קורס מעניין, על פי ההלכה חשוב ללמוד את התחום הזה. מדובר על קורס בו אתם משיגים לעצמכם קריירה בטוחה בתור שוחטים מן המניין. תוכלו להביא את עצמם למציאות בה תהיה לכם קריירה יציבה ומתגמלת עם משכורת גבוהה. המון בני ישיבה שמחפשים קריירה במקביל ללימודים בוחרים לעבור את הקורס הזה. המקצוע הזה הוא מקצוע שיאפשר לכם להשיג ראש שקט גם לטווח הרחוק. 

למידע נוסף על קורס שחיטה »

כמה מרוויחים אחרי הקורס?

כל מי שמתחיל קורס שחיטה כבר חושב על היום שאחרי הלימודים. מה שצריך לדעת זה שעם סיום הלימודים המשכורת היא הנמוכה ביותר ועם הזמן היא עולה. ככל שלשוחט יהיה יותר ניסיון, כך מן הסתם השכר החודשי שלו יעלה בהתאם. המשכורת החודשית של שוחט בתחילת הדרך נעה סביב 10,000 ש"ח. כמו שאמרנו ככל שעוברים השנים, כך השכר עולה ומגדיל את עצמו בהתאם להיקף הניסיון.

היכן כדאי לעבור את הקורס?

השתכנעתם כי קורס שחיטה הוא הקורס המתאים לכם? כדי שתוכלו לעבור את הקורס יהיה עליכם לבחור את המקום המתאים ללמוד בו. ישנם מוסדות רבים שבהם ניתן ללמוד שחיטה עם זאת אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. לומדים אקדמיה תורנית ומרוויחים מגוון רחב של יתרונות שלא תמצאו במקומות אחרים. החל מאנשי מקצוע מיומנים שמלמדים את התחום ועד לפריסה אפקטיבית של השעות. כל מי שירצה ללמוד שחיטה יוכל למצוא את עצמו עושה זאת בקלות.