נסו למצוא מאכל יותר מבאס מפתיתים ששכבו כל הלילה במקרר. מאחר ולא הצלחתם למצוא, ודאי גם אתם מכירים היטב את התסריט הבעייתי: הכנתם אתמול סיר שלם של פתיתים זהובים וטעימים, ועכשיו שוכב לכם במקרר חצי סיר שחייבים לסיים. אבל הקסם שבפתיתים, הרכות, הנימוחות והטעמים שנוצרים בבישול, כולם נעלמים כליל ככל שעובר הזמן. אז מה עושים? זורקים הכל לפח לצליל זעקות האם הפולניה? ממש לא.

[[1121133]]

הטריק הזה הולך לשנות את עולמכם ואת עולם הפתיתים שלכם. לצורך הקסם הבא אני זקוקה לבצל קטן, חופן פטריות שמפיניון, ורוטב מועדף (זה יכול להיות צ'ילי מתוק, טריאקי או כל רוטב שתבחרו). כן, זה הכל. בשלב הראשון תחתכו את הבצל (רצועות, קצוץ, איך שתרצו) ותפרסו את הפטריות. טגנו את שניהם עם קצת שמן, קודם את הבצל, ואחר כך תצרפו את הפטריות. תוסיפו למחבת את הפתיתים ותגבירו אש האש לחום גבוה. תוסיפו רוטב, לא הרבה מדי, אתם לא רוצים מרק, ותקפיצו את הכל ביחד.

צילום: shutterstock

אם אתם רוצים ממש לשדרג, אתם יכולים לקחת גם שניצל מאתמול, לפרוס אותו לפרוסות ולהקפיץ ביחד עם הפתיתים והרוטב. הפתיתים החדשים יהיו טעימים יותר, טריים יותר, מגניבים יותר, ואף אחד לא יאמין לכם שאלה הפתיתים המסכנים שנשארו מאתמול.