מה עובר על נערה שחוותה טראומה ואיננה מצליחה לישון בלילה? מה חווה נער שהיה עד לפיגוע קשה ומאותו רגע, שבים אליו המראות והקולות כל יום ולילה? מה קורה עם אישה שסובלת מדיכאון אחרי לידה ואין לבני המשפחה את הכוח והכלים לסייע לה בתהום אליה היא שוקעת? מה מתרחש בבית בו אחד ההורים חווה משבר נפשי עמוק וכל המשפחה נכנסת לסחרחרה איומה?

הכתובת הראשונה לכל מצוקה רגשית ונפשית

מי יקשיב לבכייה הדומם של ילדה בת 10 שחוותה התעללות ואיננה מסוגלת לשוב לשגרה ולחיות כמו כולם? כיצד מטפלים במקרים אלה? מהי הכתובת לאבחנה, לטיפול ושיקום? ומהו המקום בו מתאגדים אנשי המקצוע הרלוונטיים, מקשיבים, מבינים, מוחים דמעה ומסייעים לשקם?

עמותת בית חם מהווה כבר 25 שנה כתובת ראשונה לכל מצוקה רגשית ונפשית. כל אדם שחווה משבר רגשי, כל משפחה שעומדת בפני מצוקה נפשית וכל מציאות קשה ומכאיבה, מוצאים את המקום שיעניק להם מענה מיטבי, יעיל ודיסקרטי.

צילום: ללא

הפעילות הייחודית של בתי חם פרוסה על פני כל ערי הארץ ומנגישה מרפאות, מרכזי שיקום וקווי ייעוץ לכל דורש. בראש העמותה עומד הרב אריה מונק, איש חזון ועשייה, שלקח את העמותה צעד קדימה והרחיב אותה למעצמת עזרה בכל מה שנוגע לתחום הנפש, לתמיכה במתמודדי נפש ובבני משפחותיהם. 

בהגרלה הגדולה של בית חם, אנו הופכים לשותפים

בדור שלנו האתגרים רבים, המצוקה קשה והקשיים הם מנת חלקם של רבים מאיתנו. המענה הכוללני, והמעטפת המקצועית קיימים בבית חם. הבית שפותח לב ודלת לכל פנייה. לאחר שנים של פעילות איכותית, בית חם פונה אל הקהילה ומבקשת את עזרת הציבור בהרחבת המערך ובמתן תמיכה להמשך עשייה רחבת היקף. לשם כך יצאה העמותה עם הגרלה סינית שטרם היה כמותה מעולם.

גם אנחנו יכולים לקחת חלק בעשייה המופלאה ולספק לעוד נער, אישה או איש תמיכה מותאמת. גם אנחנו יכולים להניח רטייה מרגיעה על כל פצע נפשי מייסר. בהשתתפותנו בהגרלה הגדולה של בית חם, אנו הופכים לשותפים מלאים בפעילות המקצועית. משתתפים וזוכים כפליים.

צילום: ללא

הגרת ענק מלאת פרסים

ההגרלה האטרקטיבית מציעה אינספור חבילות ענקיות לבחירה, בין המתנות: 'חלום על גלגלים'- רכב משפחתי סיאט אטקה עם כל הפרטים הקטנים שקשורים לאחזקת רכב, מימון טסטים ודלק ועוד. חבילת 'שנת שובע' שתעניק לזוכים סכום ענק לרכישת מזון מידי חודש, לצד מקפיא גדוש בבשרים ודגים לכל השנה. חבילת 'אשת חיל' שתסדר לזוכים הר של מתנות קסומות לאישה. וזהו רק מדגם מתוך 11 חבילות מבטיחות, כמו 'חתונה עלינו' 'מהפך בבית' 'עונג שבת' ועוד. הצד השווה בכולם הוא הגודל של החבילה, כמות המתנות האדירה שיש בה והאיכות המפתיעה של כל מתנה.

צילום: ללא

אם בריאות הנפש של כולנו חשובה לכם ואתם שואפים לתרום ולזכות, אתם מזומנים לנצל את ההזדמנות שלא תשוב ולפתוח דלת לנס פרטי משלכם. התקשרו כעת ל3036* ותגשימו חלום ומלואו לאנשים רבים וגם לעצמכם.