יום שישי קצר בחורף, כל המשפחה מתקלחת לשבת. סוף סוף הגיע תורכם. אתם פותחים את ברז המים במקלחת וממתינים למים חמים. כעבור מספר דקות קרות מאוד ומאכזבות לא פחות אתם מבינים שתצטרכו להמתין זמן רב עד שהמים שוב יתחממו בדוד החשמל. אלא אם תעברו למחמם מים הפועל על גז.

2023: מי מחכה היום למים חמים?

בעידן הטכנולוגי המהיר של היום, הבוילר הוותיק הולך ומאבד מהפופולריות שלו. מחממי המים הפועלים על גז הפכו למוצר חובה כמעט בכל בית, בעיקר בחו"ל.  בישראל לעומת זאת, העניינים לוקחים יותר זמן, אך המגמה מראה שיותר ויותר אנשים זונחים את התלות בבוילר החשמלי הישן ומתקדמים לפתרון שמעניק איכות חיים אמיתית, ברגע. 

משתלם להתקדם

אז מה הופך את מחמם המים בגז לכל כך משתלם? הנה כמה סיבות מרכזיות:

1. מיידיות: ברגע שפתחתם את הברז – יש לכם מים חמים ללא הגבלה. תגידו ביי לדקות הארוכות הקרות והיקרות.

2. בכל שעה: מחמם המים הפועל על גז מספק מים חמים 24 שעות ביממה. כן, גם במוצ"ש כשאתם חוזרים מאוחר בלילה משבת אצל ההורים.

3. בכל מזג אוויר: זה סעיף שאנחנו אוהבים במיוחד. לא משנה מהם תנאי מזג האוויר בחוץ. קיץ, חורף, שלג, הוריקן (הבנתם את העיקרון), אתם תמיד תיהנו ממקלחת חמה ומפנקת.

4. מספיק לכוווולם: משפחה ברוכת ילדים? תגידו שלום ללחץ של יום שישי, למריבות ולקריאת השבר "מי גמר לי את המים?!" - עם מחמם המים של פזגז יהיו לכם מים חמים בשפע לכל בני הבית. אפילו לאמבטיה לתינוקות.

5. כבו את הרגל ההדלקה: עם מחמם המים בגז, תחסכו מכם את כאב הראש והתסכול הכרוך בהדלקה, כיבוי, או תזמון הפעלה של הדוד כדי ליהנות ממקלחת חמה ביום חורפי במיוחד. גם ביום שישי תשמחו לגלות שירדה מכם ההתעסקות המעצבנת בכיוון שעון השבת של הדוד.

אז איך זה עובד בתכלס?

מחמם המים הפועל על גז הוא למעשה מכשיר חכם, המתחבר למערכת הגז הביתית ומספק מים חמים מיד עם פתיחת הברז. המים החמים זורמים כל עוד הברז פתוח, גם במידה וכמה אנשים בבית מתקלחים בו זמנית. כך אין שום משמעות למי יתקלח ראשון ואף אחד מבני הבית לא יגמור לאחר את המים החמים.

במידה וקיים בביתכם דוד שמש, מחמם המים יסתנכרן איתו וייכנס לפעולה רק כאשר טמפרטורת המים ​בדוד השמש תהיה נמוכה מהטמפרטורה הרצויה. בנוסף, במכשירים המתקדמים מחמם המים מגיע עם שלט דיגיטלי חכם לשליטה בטמפרטורה כבקשתכם, כולל חיישני בטיחות ובקרת אבנית.

מחמם המים Rinnai המוביל כיום בשוק

בשוק מחממי המים, כמו בכל שוק, קיימים מגוון יצרנים. לכאורה כולם אמורים לספק אותו מענה, אלא שקיימים הבדלים מהותיים ברמת איכות המוצר, בעמידות שלו לאורך זמן, במערכות הבטיחות שלו ובניצולת הפנימית של הגז. כל אלו לצד מקצועיות ואמינות החברה המשווקת אותו.

מחמם המים | צילום: פזגז

חברת פזגז מובילה את שוק מחממי המים בישראל והמוצר שלה מוכיח את עצמו בכל המדדים הנ"ל ולכן גם נחשב מבוקש מהאחרים. מחמם המים של פזגז מבית  Rinnai הינו מחמם המים הנמכר ביותר בארה"ב ונחשב למותג המוביל כיום בתחום עם מכשיר המציג ביצועים ועמידות לאורך זמן יחד עם מערכות בטיחות מתקדמות ושלט דיגיטלי חכם.

לפרטים נוספים על מחמם המים Rinnai הנמכר ביותר בארה"ב עם 3 שנות אחריות, לחצו כאן

ילדים זה כביסה

המשפחה מתרחבת ואיתה ערימות הכביסה? לפזגז יש פתרון מצוין גם בהקשר הזה. מייבש הכביסה של פזגז מבית  Rinnai יחסוך לכם חצי מהזמן בייבוש הבגדים לכל המשפחה. למייבש הכביסה של פזגז (שפועל על גז כמובן) מספר יתרונות:

  • חסכוני במיוחד - דירוג אנרגטי A.
  • ידידותי לסביבה - מופעל באנרגיה ירוקה.
  • שומר על הבגדים - מונע פירוק של סיבי הבד ומותאם לכביסה עדינה. 
  • מינימום קמטים - הבגדים יוצאים נעימים וחלקים, מה שיפחית לכם את הצורך בגיהוץ. 
  • מהיר - מייבש הכביסה מגיע עם תוכנית ייבוש קצרה חצי מהזמן ממייבש כביסה חשמלי. 

מייבש הכביסה | צילום: פזגז

לפרטים נוספים על מייבש הכביסה המהיר Rinnai מבית פזגז, לחצו כאן