אין משפחה בישראל שלא חוגגת אחת לכמה זמן אירוע כזה או אחר. לעתים מדובר ביום הולדת, אותו אירוע שכולנו חוגגים אחת לשנה, לעתים מדובר ביום הולדת עגול, אחת לעשר שנים ולעתים באירוע חד פעמי כמו בר מצווה או חתונה. אם בעבר, אחוז גבוה מהמשפחות בישראל היו בוחרות להפיק אירועים בגני אירועים ואולמות, כלומר כמות המוזמנים הייתה גדולה במיוחד, היום, הנטייה היא להפיק יותר אירועים משפחתיים אינטימיים, באווירה כייפית ורגועה. אז הנה כמה טיפים שאתם חייבים לאמץ בדרך להפקת אירוע משפחתי חגיגי.

הלוקיישן כן קובע

אמנם לא חייבים להפיק אירוע באולם או גן אירועים כדי לייצר חגיגיות ואווירה מיוחדת, אבל כן יש חשיבות למיקום של האירוע. לא כל משפחה יכולה לחגוג בבית שלה או בחצר ביתה, שכן נדרשים לכם תנאים אופטימליים. במידת האפשר, כמובן שאירוע בבית יכול להיות מרשים וחגיגי, אך אם אין לכם את האפשרות, חפשו מקום לאירועים קטנים ואינטימיים, מקום בוטיקי, עם מגוון של פתרונות ישיבה, כזה שהשקיעו בו מחשבה בעיצוב, באווירה, בתאורה ובכל המסביב.

השקיעו בבחירת הקייטרינג

בסופו של דבר, אחד הדברים שיותר משפיעים על הצלחת האירוע, על המידה שבה האורחים נהנים ומרגישים בטוב, על איכות האירוע ועל איך שהאורחים שלנו זוכרים אותו קשור בהכרח לאוכל. אם נחשוב על זה לרגע, נבין שרוב המוזמנים שלנו, יצטרכו להנדס את היום שלהם באופן כזה שהם יצליחו להגיע בזמן. מדובר בסוג של הפקה ביתית, בעיקר למי שיש ילדים קטנים בבית. אנשים באים להנות, הם רוצים לאכול ולשתות, הם מחפשים אווירה ואין ספק שאוכל טוב, אוכל איכותי, אותו מייצרים ממרכיבים איכותיים וטובים, הופך כל אירוע למשהו אחר, משהו מיוחד. אוכל ברמה קולינרית גבוהה, כזה שבו השקיעו בכל מנה מלאכת מחשבת, יצירתיות ותבונה התואמת את החיך הישראלי יגרום לאירוע שלנו לקבל כמה נקודות זכות אצל האורחים שלנו. אם לזה נצליח לשלב את האלכוהול בצורה המדויקת ביותר, והנה לכם כמה נקודות בונוס נוספות.

תכננו את האירוע לפרטים

תכנון ומחשבה על לוח הזמנים, חשוב גם כן, במיוחד באירועים מורכבים כמו חתונה או בת מצווה. כדאי לחשוב האם אנחנו רוצים לשלב באירוע שלנו קבלת פנים, איזה אוכל יוגש בה, מתי היא מתקיימת ומה הגבול העליון שלה מבחינת הזמנים. במידה והתקציב שלכם מאפשר את זה, נסו לשדרג את האירוע עם מוזיקה חיה, זה נותן המון לאווירה נעימה ורגועה.

עיצוב נקי ואלגנטי

מבחינה עיצובית, היום פחות נהוג להעמיס אלמנטים עיצוביים, אלא מומלץ לנסות ולעשות שימוש במה שקיים במרחב. למשל, אם מדובר בגינה, נסו לעשות שימוש בצמחיה הקיימת ולנתב אותה לטובת האירוע, שילוב תאורה מיוחדת וכדומה. אם אתם מפיקים את האירוע בחלל סגור, השתמשו בקיים בין אם זה ספרייה, פינות ישיבה דקורטיביות או אפילו הבר שקיים במקום. מכל דבר אפשר לייצר משהו עם מינימום של מאמץ.

ועוד כמה דברים חשובים

  • לא חייבים לשלב קונספט בכל מחיר- אירוע קונספטואלי יכול להיות נחמד, אבל הוא לא תמיד מתאים
  • ניתן להוזיל עלויות, אבל לא על חשבון איכות האירוע, למשל נסו להשוות בין כמה צלמים, כמה ברים אקטיביים וכמה מעצבות לפני שאתם סוגרים סופית עם הספקים
  • אירוע חורף לאו דווקא מוזיל עלויות…זה משתנה בין אירוע לאירוע
  • דברו עם אנשים שאתם מכירים
  • נסו לתאם ולסגור מקום כמה שיותר מוקדם ממועד האירוע

מחפשים אולם לאירועים קטנים? מקום לבר מצווה, מתכננים חתונה קטנה?                              היכנסו להשארת פרטים>>