חבר הכנסת אבי מעוז רשם אמש הישג כאשר חתם על הסכם בין הליכוד לבין סיעת ׳נעם׳ בראשותו. לפי ההסכם תוקם רשות לזהות לאומית-יהודית במשרד ראש הממשלה שבראשה יעמוד סגן שר במשרד ראש הממשלה - ח״כ אבי מעוז - מטעם ׳נעם׳. סגן השר ח״כ מעוז יהיה אחראי גם על הארגון ׳נתיב׳ ועל יחידות נוספות.

אבל בין השורות נרשמה גם סגירת מעגל, נתניהו נתן למעוז סמכות על ארגון נתיב שפועל למען יהודי בריה״מ, בספרו שלו שפרסם לאחרונה בו הוא מספר את סיפור חייו כתב נתניהו על מפגש עם מעוז סביב שנת 1986, ״אז פעיל בולט למען יהודי בריה״מ״.

לפיד במתקפה: "נציג של הרב טאו בלשכת ראש הממשלה - טירוף"

ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, יצא במתקפה נגד ההסכם שנחתם בין שתי המפלגות וכתב: "עם כל יום שעובר מסתמן שבמקום ממשלת ימין על מלא", פתח לפיד וכתב בחשבון הטוויטר שלו, "נבנית פה ממשלת טרלול על מלא. העובדה שנתניהו ימנה את אבי מעוז, נציגו של הרב טאו, לסגן שר בלשכת רה"מ היא לא פחות מטירוף הדעת".

"זה האיש שמתנגד לשירות נשים בצה"ל, מתנגד לנשים בתפקידים בכירים, תומך בטיפולי המרה ללהט״בים ובכל עמדת חושך אחרת שעולה בדעתכם. בוחרי הליכוד, זה מה שרציתם? שהלאומן החשוך הזה יחליט על החיים שלכם? על הבנות שלכם? על האחיין הגיי שלכם? ככה אתם רוצים שתראה מדינת ישראל?".