מותג הגלידות בן אנד ג'ריס ישראל יוצא בשבוע הקרוב בפעילות חברתית יחד עם שירותי הדם של מגן דוד אדום, במטרה להעלות את המודעות לתרומות דם בישראל ולעודד צעירים להצטרף למאגר תורמי הדם הקבועים של מד"א בישראל. 

[[1137095]]

במסגרת הפרויקט, חברת הגלידות תציב בשנה הקרובה דוכני חלוקה של בן אנד ג'ריס ברחבי הארץ לצד עמדות לתרומות דם באזורים מרכזיים: אוניברסיטאות, מכללות, קניונים ומרכזי קניות. הפעילות תכלול הצבת מקררים של המותג וכך מי שיתרום דם יקבל גלידה במבחר טעמים שונים. העמדה הראשונה תפתח ב-15 בנובמבר בקניון דיזנגוף סנטר בתל-אביב, שם יחולקו גלידות של בן אנד ג'ריס לכל מי שיתרום דם.

תרומה עם פינוק צילום: יחצ

"אנו רואים חשיבות רבה בגיוס תרומות דם העשויות להציל חיים", אמר רועי דון, סמנכ"ל השיווק של בן אנד ג'ריס, "אך רבים אינם נותנים על כך את הדעת עד לרגע בו הצורך הופך להיות קריטי להם או לאחד מבני משפחותיהם, לכן החלטנו להשקיע במהלך זה". פרופסור איילת שנער, סמנכ"לית שירותי הדם במד"א הוסיפה כי שיתוף הפעולה עם החברה הוא דרך נוספת לומר תודה על הצלת חיים, "על מנת לשמור על מלאי דם תקין במדינת ישראל נדרשים שירותי הדם של מד"א להתרים מדי יום כ-1,000 מנות דם מתורמי דם מתנדבים. אנו פועלים להגדלת מלאי הדם במדינה ולגיוס תורמים ותורמות חדשים באתרים ציבוריים, במקומות עבודה, אוניברסיטאות ובמקומות הומי אדם".