ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, קיבל הבוקר (ב') בטקס שנערך בסניף סטימצקי בקניון עיר ימים את אות ספר זהב. האוטוביוגרפיה, "ביבי: סיפור חיי", שהושקה בישראל ב-14 לאוקטובר, נמכרה בתוך עשרה ימים בלבד, ביותר מ-20,000 עותקים. 

[[1143812]]

"מופתעים לטובה בעיקר מתגובות הקוראים"

אייל גרינברג מנכ"ל רשת סטימצקי, ורותם סלע מו"ל הוצאת שיבולת, בישרו לנתניהו כי הספר הגיע למעמד המכובד של "ספר זהב" ה-40 בהיסטוריה והמהיר ביותר אי פעם לסופר ישראלי. "כרשת המובילה את תרבות הספר בישראל, אנו רוצים להגיד לך תודה", אמר גרינברג לנתניהו. "הספר נותן רקע מדהים להיסטוריה של מדינה ישראל , וכלי אדיר לעידוד קריאה בישראל". רותם סלע, מו"ל הוצאת סלע מאיר: "אנחנו מופתעים לטובה לא רק מקצב המכירות חסר התקדים של הספר, אלא בעיקר מתגובות הקוראים שמוצאים כי מדובר ביצירה מעוררת השראה, סוחפת, כנה ומרגשת. אני רוצה להודות למחבר על תרומה חשובה לשיח הישראלי".

נתניהו הנרגש אמר בתגובה "אני מאוד שמח שהספר נקרא, מאוד נרגש מהתגובות החמות ומהעניין שמוצאים בסיפור חיי, ושמח על כך שהוא מעודד קריאה".

נציין כי בשבוע שעבר, הביקוש לספרו של נתניהו היה הגבוה ביותר מאז צאתו לאור בעברית של הארי פוטר. הספר האחרון בסדרה של ג'יי קיי רולינג מכר למעלה מ-500 מיליון עותקים ברחבי העולם, והפך את רולינג למיליארדרית.