בשבת חול המועד, אסון קשה פקד משפחה המנויה בלהבת מנחם, מיזם חברתי מבית עמותת מקימי שמעניק סיוע מידי למשפחות שביתן נשרף. השריפה התחילה בעקבות קצר חשמלי, שמהר מאוד התפשטה וכילתה את כל הבית על כל הרכוש.

צפו בתיעוד מהבית השרוף:

&ab_channel=%D7%9C%D7%94%D7%91%D7%AA%D7%9E%D7%A0%D7%97%D7%9D

"המראות היו קשים": צוות המיזם יצא לבחון את המקרה

צוות להבת מנחם יצא לבחון ולאשר את המקרה מקרוב, ישראל ליבמן יו"ר המיזם משתף: "המראות היו קשים, כל תכולת הבית עלתה באש והשבר הנפשי גדול מנשוא. עצובים באסון הקשה, אך מתרגשים שנפל בחלקנו יחד עם כלל החברים במיזם לשפר במעט את מצבם הכלכלי והנפשי של המשפחה, בזכותכם 1,800 מנויים החברים בלהבת מנחם, המשפחה תקבל מענק חד פעמי בסה"כ 36,000 שקלים לרכישת ריהוט, ביגוד ועוד".

המשפחה שביתה נשרף מודה לתורמים

שי תבורי מנכ"ל המיזם מוסיף: "זה המקום לפנות לציבור הרחב לשתף את המקרה, להתכונן היטב לחורף שכידוע מהווה טריגר לשריפות. ולספר לחברים שיצטרפו אלינו כדי שחס וחלילה באסון הבא נוכל לתת מענק של 100,000 שקלים ולהגיע ל-5,000 חברים מנויים בערבות הדדית".

המשפחה שביתה נשרף מסרה תודות לחברי המיזם: את האסון שלנו כבר אי אפשר למנוע, את הרכוש שנשרף, הזכרונות, החיים שצברנו כאן בבית שכבר לא בית, לא נוכל להחזיר, אבל בזכותכם נוכל לקבל מרחב נשימה כלכלי להתחיל ולשקם את החיים שלנו אחרי האסון".