עשרות אלפי מטיילים פקדו אתמול את אתרי הטבע והתיירות ברחבי בנימין וכך צפויים גם היום. המעיינות, המסלולים, אתרי המורשת וכן מפעילי האטרקציות קולטים את המבקרים הרבים שהגיעו מכל הארץ.

במועצת בנימין פותחים היום את המשחק הרכוב לכל המשפחה בשיתוף קק"ל. עד כה נרשמו מאות משפחות שישחקו היום ומחר את המשחק הרכוב ובו משימות וחידות שמעבירות את המשתתפים בין התחנות וההפעלות. המשחק בסגנון "המרוץ למליון" ומותאם לכל המשפחה. להרשמה: https://bit.ly/3fBwRvn.

צילום: תיירות בנימין

בנוסף, היום ומחר עורכת מועצת בנימין יחד עם מדריכי בית ספר שדה עפרה סיורים בארמונות החשמונאים. ביוזמה משותפת עם רשות העתיקות וארגון 'שומרים על הנצח' נפתחים לראשונה מסלולים שעד כה היו סגורים לציבור הרחב. כעת יש אפשרות לבקר בממלכת החשמונאים ובשרידים ההיסטוריים בסיורים רכובים ורגליים. גם באתר המורשת 'שילה הקדומה' נרשם מספר מבקרים גדול. כך צפוי גם בימים הבאים של חול המועד.

צילום: תיירות בנימין

ישראל גנץ: מרחיב לב לראות את האתרים מלאים והשיא הגדול עוד לפנינו

ביום שישי יערך מרתון התנ"ך ה-8 שייצא מאתר שילה הקדומה בהשתתפות אלפי רצים שנרשמו למקצים של מרתון מלא (42.2 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), מקצים של 5 ו-10 ק"מ וכן למקצה לאנשים עם צרכים מיוחדים.

ראש המועצה ישראל גנץ: "מרחיב לב לראות את האתרים מלאים והשיא הגדול עוד לפנינו. עם ישראל מוצא כאן את כל מה שמשפחה יכולה לבקש להנאה ולבילוי בימי חול המועד. אנחנו שמחים וערוכים לקלוט עוד מבקרים רבים".

אגף התיירות של המועצה מציע מגוון מסלולים למשפחות, מעיינות קסומים, אטרקציות תיירות בהם טיולי טרקטורונים וג'יפים, סדנאות אומן, מסעדות ועוד.

למידע המלא על ארועי סוכות בבנימין: https://bit.ly/3fBwRvn