אחרי ההודעה המרה על נפילתה של סמל נועה לזר לוחמת המעברים בפיגוע הירי במחסום שועפאט, המערכת הפוליטית מגיבה. ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט הביע צער על רצח החיילת בפיגוע ירי בירושלים. "יחד עם כל עם ישראל, אני אבל על מותה של הלוחמת נועה לזר ז"ל שנרצחה בפיגוע ירי בידי מחבל מתועב. ניחומים מעומק הלב למשפחתה. אנו מתפללים להחלמת הפצועים. נמשיך במערכה מול המחבלים מבקשי נפשנו".

נועה לזר, צילום: דובר צה"ל

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר: "הלב נשבר על הרצח של סמלת נועה לזר הי"ד בפיגוע אמש. משתתף בצערה הכבד של משפחתה. מבקש מכל עם ישראל להרבות בתפילות למען המאבטח הפצוע בפיגוע שנמצא במצב קשה, ובעז"ה הקב"ה ישלח לו רפואה שלמה במהרה".

יו"ר סיעת ש"ס אריה דרעי התייחס לפיגוע הירי הרצחני במחסום שועפאט וכתב: "אבל על מותה של החיילת נועה לזר בת ה-19, שנרצחה אתמול בפיגוע ירי בידי מחבל ארור. ניחומים מעומק הלב למשפחתה. נתפלל כולנו להחלמת הפצועים. ישראל חייבת להילחם ביד ברזל וללא רחמים במחבלים ובכל מבקשי נפשנו".

יועז הנדל מסר: "כאב לב עצום על נפילה של הלוחמת נועה לזר בהגנה על המולדת. ועל משפחת לזר מבת חפר שחייה השתנו הלילה מהקצה אל הקצה. נשים וגברים ימשיכו להתגייס ולהלחם על הבית. אין אפשרות אחרת. המאבק בטרור הוא מטרה משותפת של כולנו".

גם נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד ללוחמת שנרצחה בפיגוע וכתב: "שולח תנחומים למשפחתה האבלה של לוחמת צה״ל, סמל נועה לזר ז"ל ששמחת החג הפכה עבורם לאבל נורא ומתפלל להחלמת הפצוע מפיגוע הירי בירושלים".