תאגיד עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב־יפו יוצא בקמפיין ייחודי לכבוד החגים, במטרה להביא מבקרים מכל רחבי הארץ והעולם ליהנות מהתוכן מקסים ומהיופי שיש בעיר בתקופת החגים. 
הקמפיין, פרי של שיתוף פעולה של העיר עם התאחדות בתי המלון בתל אביב רבתי, מציע בין השאר סיורים מרתקים בכל רחבי העיר, הנחות במגוון מלונות ועוד שפע רב של הטבות מיוחדות לתקופת חול המועד סוכות. 

https://vimeo.com/757949415

בחג הקרוב, תוכלו להגיע לאתרי התיירות בתל אביב־יפו וליהנות מסיורים במגוון עשיר של מקומות בעיר, המתאימים לכל המשפחה ומותאמים גם לציבור הדתי. הסיורים המיוחדים של חג הסוכות יעברו בשכונות המגוונות וההיסטוריות של העיר, ביניהן: שרונה המושבה הטמפלרית, המושבה האמריקאית, סיור היסטורי בנמל תל אביב וביפו, סיור מיוחד המציג את אומנות הרחוב בדרום תל אביב, סיור בנבכיה של התחנה המרכזית החדשה ואפילו סיורי טעימות כשרים (!) ומפנקים בשוק הפשפשים ובשוק הכרמל הצבעוניים עם האוכל שיש לדוכני השוק להציע. כל אלה במחיר סמלי ומיוחד לכבוד חג הסוכות ובהרשמה מראש באתר הייעודי.

https://vimeo.com/757949382

לטובת הלנים בעיר, עשרות מלונות ברחבי תל אביב־יפו יציעו הטבות ומחירים מיוחדים לחגים. נופשים שיזמינו לילה באחד המלונות המשתתפים בקמפיין, יקבלו כרטיס הטבות עירוני עם מגוון אפשרויות בילוי בהנחה מיוחדת. בחג הקרוב בלבד, יזכו המשתתפים לקבל במעמד הצ'ק־אין כרטיס הטבות מיוחד לכל המשפחה, הכולל הנחות למגוון רחב של אטרקציות ברחבי תל אביב־יפו לכל תקופת החגים.

בין האטרקציות המרתקות שמציעים בתל אביב, ישנו מגוון רחב של מקומות בילוי להורים ולילדים, אשר לא ישאירו לכם רגע אחד משעמם – כפי שמקובל בעיר שידועה בכינוי "עיר ללא הפסקה". המוזיאונים, הסדנאות, התצפיות ואתרים רבים ונוספים מחכים לכם במחיר מיוחד – רק למחזיקי כרטיס ההטבות של העירייה. מוזיאון אנו, מוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון האשליות, פארק הצפרות של ת"א, מרכז "נא לגעת", בית ליבלינג, "אאוריקה" סדנאות לפיתוח יצירתיות, תיאטרון בית לסין, מוזיאון נחום גוטמן ועוד מגוון רחב של מקומות בילוי לכל המשפחה פתוחים בפניכם בהנחה מיוחדת.

בעיר ישנן גם מגוון בתי עסק, מלונות ומסעדות אשר יקימו לקראת החג סוכות כשרות, בהן תוכלו לשבת וליהנות עם המשפחה מארוחה וממנוחה בין הסיורים ואתרי הבילוי. כמו כן, ברחבי העיר פזורים פינות מוצלות, גני משחקים ופארקים רבים לטובת התושבים והמבקרים.

תל אביב-יפו לא מפסיקה להפתיע, לרגש ולחדש כבר למעלה ממאה שנים. בחג הסוכות הקרוב, אתם מוזמנים להצטרף לחגיגה של שפע מופעי תרבות ואמנות לצד חיי לילה עוצרי נשימה, סיורים מרתקים, מסעדות מעולות, בתי מלון מפנקים, מאות שנות היסטוריה וארכיאולוגיה, ומעל הכל - האווירה הקסומה של החגים בתל אביב, יחד עם כל עם ישראל.

לפרטים נוספים והרשמה לסיורים לחצו כאן