ביום חמישי האחרון הותקף העיתונאי הותיק בני ליס בעת ששהה בביתו. התוקף שנכנס לביתו התעמת עם ליס תוך שהוא חונק אותו באכזריות, בשלב מסויים, אף הביא התוקף סכין מהמטבח איתה איים על ליס. בשלב מסויים הצליח ליס להדוף את סכין התוקף אך איבד את הכרתו ונפל על הרצפה.

[[1142799]]

בראיון ל'חדשות הבוקר' בערוץ 12 שיחזר ליס, את אירוע התקיפה: "ביקשתי ממנו שייצא מהדירה, אבל הוא טען: 'אני מהדירה הזאת לא יוצא'. הוא רצה את חנה. אני לא יודע מי זאת חנה. הודעתי לו שאין פה חנה ושייצא בבקשה החוצה. זה הגיע למצב שהוא חנק אותי והתחיל למלמל כל מיני פסוקים לתוך האוזן שלי. הבנתי שיש לי כאן עסק עם אדם שייתכן ולקוי בנפשו" אמר ליס שמאז התאושש מעט אך עדיין זקוק לשיקום.

התוקף ניסה להרוג ואז ביצע החייאה

על רגעי האימה עצמם אמר ליס: "בשלב מסוים תפסתי לו את היד, כי הבנתי שהסכין הולכת לכיוון הצוואר. ייתכן ובשלב הזה הסכין נפלה, חסר לי את המידע הזה, כי מצאו אותי שוכב עם דלת פתוחה, רגליים במסדרון והראש בתוך הסלון" והוסיף על האחייאה שביצע בו התוקף: "אשתי ראתה אותי בצבע כחול ואדם עומד ועושה עליי החייאה. היא חשבה שאני מת וצעקה לו, 'תזמין מגן דוד אדום'. מה מסתבר? שהאיש שתקף אותי וניסה להרוג אותי עשה לי החייאה. ברגע שהיא אמרה לו להזמין מגן דוד אדום הוא ברח מהמקום".

עיתונאי ערוץ 1 בעבר

בני ליס, עיתונאי לשעבר, ששימש שנים רבות ככתב בערוץ הראשון, הותקף ביום חמישי בביתו בשכונת רמות בירושלים, ככל הנראה על ידי אדם מעורער בנפשו. העיתונאי נפצע באורח קל-בינוני והועבר לטיפול רפואי וכוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בבירור המקרה ובסריקות אחר חשוד, שעל פי החשד נכנס לדירתו. אין חשד לקשר בין האירוע לבין עברו העיתונאי של הקורבן.