מבצע "עלות השחר": אחרי תקיפת צה"ל ברצועה מוקדם יותר היום ופתיחת מבצע "עלות השחר", ראש המממשלה יאיר לפיד מקבל חיזוק מחבר האופוזיציה חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ, בציוץ שפרסם, הגיב סמוטריץ' לתקיפת צה"ל נגד הג’יהאד האסלאמי חיזק את ראש הממשלה לפיד, והידע לו כי יש לו גיבוי מלא מהאופוזיציה לתקוף ברצועה, חבר הכנסת לשעבר אריה דרעי קרא לשים את המחלוקות הפוליטיות בצד בעת הזו. 

סמוטריץ': "בעת הזאת, יש לך גיבוי מלא מאתנו למתקפה נרחבת נגד האויב"

בציוץ שכתב בטוויטר אמר חבר הכנסת "אדוני ראש הממשלה, היו וישנם בינינו הרבה חילוקי דעות על הממשלה, הקמתה ותפקודה. בעת הזאת, יש לך גיבוי מלא מאתנו למתקפה נרחבת נגד האויב. תושבי עוטף ישראל אינם אזרחים סוג ב׳, וסגר מתמשך בגלל איומי הגיהאד האסלאמי אינו מתקבל על הדעת.

"תתקוף בעוצמה ובנחישות, יש לך גיבוי מלא מהאופוזיציה. צה״ל וכוחות הביטחון: לכו בכוחכם זה והושעתם את ישראל ושמרו על עצמכם, כולנו מאחוריכם". 

אריה דרעי: "מבקש לשים את חילוקי הדעות הפוליטיים בצד"

חבר הכנסת לשעבר אריה דרעי התתייחס אף הוא באווירה פייסנית ומאחדת לתקיפה ואמר "בעת הזו אני מבקש לשים את כל חילוקי הדעות הפוליטיים בצד ולהתאחד כולנו סביב חיילי צה״ל. אני דורש מהמערכת הצבאית והדרג המדיני להשיב את ההרתעה. האויב חייב להבין כי דמם ונפשם של תושבי העוטף אינו מותר.  אני מתפלל מעומק הלב לשלומם של תושבי הדרום ולהצלחתם של לוחמי צה״ל וכוחות הביטחון.

"השבת בעת פתיחת ההיכל והוצאת ספר התורה, נקרא כולנו, פרקי תהילים להצלחתם. ״הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ מִכׇּל צָרָה וְצוּקָה, וּמִכׇּל נֶגַע וּמַחֲלָה, וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם״. שבת שלום ומבורך לכל בית ישראל"