מושיק עפיה בן ה-47, החל את הקריירה המוזיקלית שלו ב-1993 בהיותו בן 19. אחרי שלושה אלבומים התבסס עפיה על סגנון המוזיקה המזרחית, ובשנת 2002 יצא אלבומו "חלום מתוק" ושיר הנושא שלו הפך לאחד הלהיטים המושמעים בישראל. אלבומו השישי שיצא שנה לאחר מכן, "יש לי אותך", הגיע תוך כשלושה שבועות, למעמד פלטינה כשנמכר בלמעלה מ-40 אלף עותקים חוקיים. והנה, לאחר שלושה עשורים בתחום, החליט עפיה לעזוב.

[[1120302]]

"אני לא מתאים לזה היום"

עד לפני כשנה הכחיש עפיה שהוא בדרך לפרישה מתחום המוזיקה. "מעולם לא אמרתי שפרשתי", טען בהחלטיות בראיון לרדיו צפון בשנה שעברה באמצע משבר הקורונה. "אני אכן בהפסקה, אני לא עושה כלום. הקריירה שלי לא תסתיים בתוך רוגלך", אמר והתייחס לדמותו בתכנית המצליחה 'הזמר במסכה'. שנה עברה, עפיה הבין שהוא כבר לא רלוונטי בתחום ובימים אלה הוא משרת את לקוחותיו. "השתנה פה משהו עם המוזיקה. אני לא מתאים לזה היום", הודה עפיה במהלך ראיון לחדשות 12.

"אני מסכים שפשוט לא הצלחתי, השירים שלי לא הושמעו, אבל אני רוצה שיבינו שאני לא ממורמר, ולא עזבתי את המוזיקה כי אני ממורמר", הבהיר הזמר לשעבר. "עזבתי כי נמאס לי מזה. עוד שיר ועטיפה, כמה הסתכלו, כמה אהבו, כמה לא אהבו, זה השמיע, ההוא לא השמיע. תשחררו אותי. אני לא רוצה את החיים האלה, זה משהו לא יציב. אני לא רוצה לטייל בלילות, אני לא רוצה לישון עד הצוהריים. לא בא לי עכשיו לעלות על חליפה ולנסוע לצפון או לדרום - לא בא לי לחיות חיים הפוכים".

מושיק עפיה בתכנית "האח הגדול-VIP", ששודרה ב-2015 | צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

"אני לא רוצה לבזבז את הילדות שלה"

הסיבה הנוספת לשינוי, הגיעה מהמשפחה. לפני שנה וחצי נולדה בתו אמילי והפכה אותו לאבא, בקרוב תגיע לעולם גם בתו השנייה. "אני הייתי זמר כל חיי ואני מכיר את החיים האלה – זה לא הולך עם גידול ילדים. אני לא רוצה לבזבז את הילדות שלה, אני רוצה להיות איתה", אמר.

בשבוע הבא תיפתח חנות הנעליים של ו. "אני לא חושש", אמר והתייחס להפסדים שחווה בעבר. "בשביל להרוויח כסף צריך להשקיע כסף". על החנות וניהולה אמר: "אני חייב לדעת איפה כל בורג, איפה כל שקל, ומה קורה עם כל דבר. אני החכמתי ברמות מטורפות, אני מסתכל על החיים מנקודת מבט שונה, עם הרבה יותר אחריות. התבגרתי".

&ab_channel=%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A7%D7%A2%D7%A4%D7%99%D7%94%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A5%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99MoshikAfiaOfficial

(חלום מתוק)