צחי ברוורמן, ראש הסגל של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, הגיש הבוקר (ד') תלונה במשטרה בעקבות איום ברצח שפורסם בטוויטר, וכוון בצורה מפורשת נגד נתניהו. "צריך להרוג את האיש הזה מהר ליפני שיהייה מאוחר", נכתב בצמוד למאמר הדעה של העיתונאי אורי משגב שפורסם ב"הארץ", "נתניהו הוא האדם המסוכן בתולדות המדינה". 

בתלונה אותה הגיש, כתב ברוורמן: "מצורף בזאת איום ממשי לרצח ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שפורסם בימים האחרונים בטוויטר. איום זה מצטרף לשרשרת ארוכה של איומים ברצח נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו, רעייתו שרה וילדיו יאיר ואבנר. לצערנו, רוב האיומים הללו לא טופלו והעומדים מאחוריהם לא הועמדו לדין. אבקשכם להתייחס במלא הרצינות ובכובד הראש המתבקש לאיומים היומיומיים נגד ראש הממשלה לשעבר, רעייתו ובניו". 

[[1134562]]

צילום מסך

נזכיר כי לפני כשבועיים בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל את ערעור הפרקליטות והחמיר את עונשו של אשר בן דוד, שהורשע בעבירת איומים כלפי ראש הממשלה לשעבר, ל-13 חודשי מאסר בפועל, במקום עבודות שירות שהושתו עליו.

על פי כתב האישום, בו הודה הנאשם, הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו בין היתר: "מישהו יודע על הכנות להתנקשות בראש הממשלה? מישהו מכיר? נראה לי הגיע הזמן. נראה לי הגיעו מים עד נפש". בית משפט השלום גזר על הנאשם עונש של שמונה חודשי עבודות שירות וקנס בסך של 1,500 שקלים.