שואף למעלה: יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ נאם הערב (ב') בחגיגות שלוש שנים להקמת כחול לבן שיתקיימו בגני התערוכה. גנץ אמר: "באתי לכאן הערב כי פרט למשפחתי אין דבר יקר לי יותר ממדינת ישראל, אני אוהב אותה אותה ומחויב לה. בשבילי ישראל היא לפני הכל". במסגרת האירוע הגיע, מלווה באשתו, שר החוץ והרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי.

זה לא אנטי ביבי, זה ממלכתיות ומרכז

"כשקיבלתי את ההחלטה הסופית להיכנס לפוליטיקה, לפני הבחירות – הסקרים היו ברורים – נתניהו ראש ממשלה", אמר. "כמה חודשים אחר כך – התוצאה הייתה מפץ פוליטי היסטורי. יצירת מחנה חדש. יש כאלו שראו ורואים בו עד היום מחנה אנטי ביבי – אני רואה וראיתי בו מחנה הממלכתיות והמרכז".

[[1109809]]

גנץ התייחס ליעדים של המפלגה והוסיף: "רק מפלגה מרכזית וקואליציה רחבה תוכל בסופו של יום להוביל לאיחוי הקרעים, להסדרת יחסי דת ומדינה. זוהי המשימה הגדולה ואני מתכוון להגיע ליעד הזה שעבורו נכנסתי לפוליטיקה. וכן, הוא עובר בראשות הממשלה, והובלת המדינה בסופו של דבר".

"כחול לבן נכנסה לממשלה הזו מתוך בחירה, רוצה ופועלת להצלחתה, ותישאר בה כל עוד שהיא משרתת את אזרחי ישראל נאמנה וכל עוד שהיא שומרת על קו ממלכתי, מאוזן ואחראי.  אני עושה כל שביכולתי בכדי שכך יהיה", חתם גנץ.