עמותת "סיוע 48" עלתה לכותרת בימים האחרונים בעקבות חשדות שעלו נגדה, מהן עולה כי ישנו קשר בין העמותה לארגון הטרור חמאס. את העמותה מנהל ע'אזי עיסא, מספר 15 ברשימת רע"מ לכנסת ויושב ראש האסיפה הכללית של התנועה האסלאמית. היום (ב') אנו חושפים כי במהלך הפרעות בערים המעורבות, חברת הכנסת מטעם רע"מ, אימן ח'טיב-יאסין, פרסמה קריאת תמיכה ב"סיוע 48". 

ח'טיב-יאסין, סגנית יו"ר מועצת השורא של רע"מ וחברת הפלג הדרומי של תנועה האסלאמית, כתבה ב-28 במאי, הימים שלאחר "שומר החומות": "עמותת 'סיוע 48' - התנועה האסלאמית יוצאת בקמפיין סיוע לתמיכה במגזר הבריאות בעזה שסובל ממחסור גדול בתרופות ובציוד רפואי לשעת חירום", כתבה ח'טיב יאסין לעוקביה בדף הפייסבוק וצירפה קישור ומספר טלפון רלוונטי.

הפוסט שפרסמה ח'טיב-יאסין | צילום מסך

חברת הכנסת ח'טיב-יאסין ביקשה שלא להגיב לדברים.

חבר הכנסת אופיר סופר מסר ל"חדשות כיפה": "ההתנהלות של רע"מ לא מפתיעה אותי וגם לא מפתיעה את חברי הקואליציה, במיוחד לא את חברי ימינה ואת בנט ושקד. גם אם בימינה יעשו קולות שקשה להם עם הפרסום הזה אנחנו יודעים שהכלבים נובחים והשיירה עוברת. לצערי אנחנו רואים ממשלה שהיא חסרת תקדים במגמות האנטי ציוניות שהיא מייצגת. שימו לב מה מעסיק אותנו בימים האחרונים: חוק החשמל, בנייה לא חוקית ומיליארדים לחברה הערבית. תראו איזה מקום מרכזי יש לרע"מ בממשלה, הסדר יום של הממשלה הוא אנטי ציוני".

בעקבות החשיפה של איילה חסון בנוגע לקשר שבין רע"מ, העמותה וחמאס, הגישו אתמול היועצים המשפטיים של ארגון "עד כאן" ופורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות תלונה במשטרה נגד עמותת "סיוע 48" למען יתומים ונזקקים ומנהליה, בגין חשד לביצוע עבירות הלבנת הון, מימון טרור, ועבירות במסגרת החוק למניעת טרור. 

"ממחקר שערכו הארגונים עולה חשש ממשי, כי העמותה האיסלמית למען יתומים הידועה גם כעמותת 48, ומנהליה ובהם המנכ"ל ע'אזי עיסא ונשיא העמותה עלי כנתאני, מבצעים עבירות מתחום הלבנת הכספים וטרור", כתבו כתבו עו"ד מוריס הירש ועו"ד יוסף אקרמן, היועמ"שים של שני הארגונים. 

אתמול פורסם באתר "הקול היהודי" כי מספר 6 ברע"מ הביע תמיכה בירי טילים מרצועת עזה. עלא אלדין ג'בארין כתב בפוסט מספר ימים לאחר שומר החומות: "אין לנו פתרון מלבד ניצחון או מות קדושים" ושיתף סרטון תמיכה בירי הטילים מעזה.