בימים האחרונים התקיים במכון פוע"ה קמפיין לגיוס המונים שמטרותיו היו הגדלת המענה לזוגות המתמודדים עם קשיי פוריות, פתיחת מחוזות של המכון בערים שונות בארץ, הקמת מערך נשי במסגרתו בוגרות מרכז הלימוד של המכון יתנו מענה לנשים המבקשות להיוועץ דווקא באשה ועוד.

רבני המכון הפתיעו את הרב בורשטין כשבחרו להפוך לשותפים פעילים, כאות הצדעה למכון וגייסו תרומות מזוגות בהם טיפלו בעבר וממכרים ויותר מכך- הם קיבלו החלטה לתרום בעצמם לטובת סיוע ישיר לזוגות הזקוקים לכך ולחתום על הוראת קבע.

בין התורמים והמתרימים היו הפתעות נוספות מחממות לב- הזוגות המטופלים במכון נרתמו לאיסוף הכספים והשקיעו מאמצים גדולים בנושא. בוגרי מרכז הלימוד, משגיחות ההלכה שהתרימו עשרות אלפי שקלים, רופאים ממרכזים רפואיים, הנמצאים בקשר הדוק עם רבני המכון, תרומות מכל העולם הוכיחו את הקשר החזק של המכון עם זוגות ובני משפחותיהם שפנו מכל העולם ונעזרו במכון פוע"ה.

הרב מנחם בורשטין העומד בראש המכון אמר: " כולי עדיין מתרגש מהאהבה הרבה שאנחנו סופגים במשך כל הימים שהקמפיין התנהל וזה נותן כוחות עצומים. ישראל ערבים זה בזה. תודה עצומה מעומק הלב"

ישראל שטיינמץ מנהל המכון אמר: "תודה בראש ובראשונה לרבני ועובדי המכון המסורים, ולכל  הציבור שנתן לנו את העוצמות להמשיך ולתת בכל הכח".