אף אחד לא רוצה להזדקק לו אך בשלב מסוים כולנו מוצאים את עצמנו נואשים לפורץ מנעולים מקצועי שיגיע במהירות לבית העסק או לדירה ויוציא אותנו מהצרה שנקלענו אליה.
איבוד מפתח, מפתח שנתקע במנעול, דלת טרוקה או מנגנון נעילה תקול אלו רק חלק קטן מרשימת מקרים שיגרמו לנו להרים את הטלפון ולחייג למנעולן הראשון שנמצא.
המאמר שלפניכם יסייע לכם לבחור באיש המקצוע הנכון לתפקיד כך שחוסר האונים האופף אתכם לא ישפיע על קבלת ההחלטות שלכם.

 

מה צריך לברר לפני הזמנת פורץ מנעולים?

תעודת יושר: אין ספק כי זה הדבר הראשון ברשימה שצריך להיבדק, פורץ מקצועי אשר עבר הסמכה מתאימה לפריצת מנעולים ודלתות יהיה בעל תעודת יושר מטעם משטרת ישראל ובעל הסמכות מתאימות לפריצת מנעולים, דבר זה יעיד כי רכש השכלה בתחום וכי הוא כשיר לבצע את הפריצה בצורה טובה ואחראית.

המלצות מטעם לקוחות: היום בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות אין שום סיבה ליפול בפח, כל הביקורות וההמלצות של הלקוחות הקודמים פרוסים לפניכם ברחבי המרשתת, כך שאפילו סריקה קצרה בנושא אמורה לתת מושג כללי לגבי איש המקצוע אותו אתם עומדים להזמין.

זמינות: דבר נוסף אשר יכול להעיד על מקצועיות בעל המקצוע היא הזמינות שלו, בעל מקצוע אשר זמין 24/7 ומספק שירות מקצועי תוך הגעה מהירה הוא בעל מקצוע אשר מכבד את עבודתו ואת הלקוחות שלו.

מה יכלול ארגז הכלים של פורץ מנעולים מקצועי

פורץ מנעולים מנוסה יגיע מצויד לכל פעולת מנעולנות בהנחה כי התקלה יכולה להיות חמורה יותר מהסבר הלקוח בטלפון, לכן חשוב מאוד לפורץ מנעולים להחזיק ארגז כלים הכולל מגוון רחב של כלי פריצה כגון:

אקדח באמפינג: כלי המרעיד את מנגנון הנעילה של הדלת ומסייע לפתוח אותה מבלי לגרום נזק כמובן.

מקדחה: במקרים הנפוצים של איבוד מפתח או מפתח שנתקע במנעול הדלת יהיה צורך לבצע שימוש במקדחה על מנת "לעקוף" את הבעיה ולפתוח את הדלת.

דיסק חשמלי: במכשיר זה ייעשה שימוש בעיקר במקרים של פריצת מנעולי כספות או דלתות מסובכות לפריצה.

פיקלים: בפיקלים ייעשה שימוש במקרים פשוטים יותר, הפיקלים הם סיכות קטנות המוחדרות לחור המנעול ומטרתן לחקות את תנועת המפתח בכדי לסייע לפתוח את הדלת.

חולץ אפציר: מדובר באחד מכלי העבודה של הפורץ אשר באמצעותו הוא עושה שימוש במטרה לשחרר את הצילינדר. מדובר בכלי המורכב משתי זרועות ובורג.

 

לפי מה ייקבע מחיר של פריצת מנעול?

תעריף פריצת מנעולים הוא בעל טווח יחסית רחב ומשתנה בהתאם לכמה גורמים עיקריים:

חומרת התקלה במנעול: במקרים בהם התקלה חמורה ויש צורך החלפת מנגנון נעילה או פריצה באמצעות כלים מסובכים מחיר הפריצה יעלה בהתאם.

סוג המנעול והדלת: ישנם מנעולים מתקדמים בעלי מנגנון פריצה מסובך יותר ודלתות עמידות שקשה לפרוץ באמצעות כלים פשוטים וקונבנציונליים, לכן מאמץ פורץ המנעולים עולה וכך גם המחיר.

שעת הקריאה למנעולן: פעמים רבות פורצי מנעולים נקראים לשירות בשעת לילה מאוחרת בין אם ללקוחות שאיבדו את המפתח או שהמפתח שלהם נתקע במנעול בדלת ואין להם איך להיכנס לבית, מנעולן המסופק על ידי חברת מנעולנות מקצועית יגיע במהירות לכל מקום בכל שעה אפילו בלילה.

לסיכום, ישנם פרמטרים רבים אותם צריך לבחון רגע לפני שאנחנו מזמינים אלינו פורץ מנעולים, רובם מסתכמים בבחינה זריזה של נתונים העומדים לרשותנו כך שאין סיבה שלא נדע לבחור את בעל המקצוע הנכון.