צילמו וזכו!

תחרות צילום בתנועה הגיעה לסיומה. בואו לראות את התמונות הזוכות

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/10 00:00 כד בטבת התשע

צילמו וזכו!

יותר מ4,000 גולשים השתתפו והצביעו לתמונות היפות ביותר בתחרות "צילום בתנועה" של תנועת בני עקיבא ואתר כיפה. במשך שלשה שבועות נשלחו למעלה מ-300 תמונות מסניפי בני עקיבא ברחבי הארץ. השנה לראשונה נערכה תחרות כפולה, תחרות תמונת "הקיר היפה ביותר" ותחרות תמונות מהווי הסניף.

חמש תמונות עלו לגמר הווי הסניף ושש תמונות לתחרות הקיר היפה ביותר.

התמונה הזוכה בקטגוריית "הקיר היפה ביותר", היא תמונת הקיר של סניף שוהם, "ותחזינה עניינו", שצילם ינון עקביא. התמונה זיכתה את צוות ההדרכה של הסניף בחולצות תנועה עם הדפס ובנוסף זכה הסניף בתוספת של 700 ש"ח לתקציב, אותם יוכלו לנצל לפעילויות חברתיות, או בסתם סעודה שלישית מפנקת. ינון עקביא, מדריך שבט מעפילים, עיצב וצייר את התמונה הזוכה מספר על תהליך העבודה: "שאלנו בין חבריא ב אם יש למישהו רעיון לתמונה שתבטא משמעות עמוקה יותר מקיר רגיל בסניף. אחת המדריכות הציעה את התמונה הזו והחלטנו ללכת על זה"


(צילום: ינון עקביא , סניף שהם )



כמה זמן נמשכה העבודה?

"הציור מכסה את כל הקיר של האולם הגדול בסניף. לקח לי ולחברה לצבוע ולצייר את הקיר קרוב לשבועיים, שביומיים האחרונים עבדנו ממש בלי הפסקה."

"זו הזדמנות מצוינת" מוסיף ינון, "למסור לכל החברה שעזרו תודה רבה. אנחנו מאוד שמחים שזכינו" מסכם ינון "ורוצים להגיד תודה גדולה לכל מי שהצביע לנו" את הכסף מתכננים בסניף שוהם להעביר לפעילות שתשלב את כל החניכים בסניף.

בקטגוריית "הווי הסניף" זכתה התמונה "כיפה כחולה" של סניף צור יגאל, אותה צילמה טליה רז. גם במקרה זה, זכה צוות ההדרכה של הסניף בחולצות תנועה, וכן ב700 ש"ח לפעילויות הסניף.


(צילום: טליה רז , סניף צור יגאל)


טליה עומר ושרון, מדריכי השבט, מספרים שהרעיון לסריגת כיפות היא מסורת בסניף. "בכל שנה הבנות של השבט החדש סורגות כיפות לכבוד הטסים. את התמונה צילמנו כמה דקות לפני שהתחילו הטסים במוצאי שבת". את הצבע הכחול הם בחרו "כי כחול", הם מסברים בחיוך, "משתלב טוב עם הצבעים של הדגלים בטסים".


הופתעתם מהזכייה?

"כן, הופתענו מאוד מהזכייה ואנחנו כמובן מודים מקרב לב לכל מי שהצביע לנו"

למרות שהדבר לא היה מתוכנן עם תחילת התחרות, החליט צוות השופטים לבחור גם הפעם את התמונות החביבות עליו - שזיכו את הצלמים ביציאה בחינם לנטיעות בט"ו בשבט. "הקיר של רגבים" של סניף רעננה מרכז, ותמונת ההווי "שילוב של גוונים" של סניף גדרה.

אל תפסיקו לצלם, ניפגש בעז"ה בקיץ.