צילום בתנועה - הזוכים

התמונות הזוכות בתחרות צילום בתנועה 2 הן "ברגע השיא" של אבישי אדלר, ו"תמונה אחת שווה אלף מילים" של מעיין חורי

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/09 00:00 כב בטבת התשסט

בשעה טובה, אחרי מאות תמונות ששלחתם ויותר מאלפיים הצבעות באינטרנט, מגיעה לסיומה התחרות השנייה של "צילום בתנועה" שנערכה בשיתוף אתר "כיפה" ותנועת בני עקיבא.


במקום הראשון, שנבחר על ידי מאות הגולשים באתר, נבחרה התמונה "כי תמונה אחת שווה 1000 מילים" שצילמה מעיין חורי מסניף נתיבות. מעיין זכתה בחולצות תנועה,כולל הדפסה, לכל צוות ההדרכה בסניף.


חביב הקהל (צילום: מעין חורי)


מעיין לומדת בכיתה י"ב באולפנת אבן שמואל. היא מתגוררת בנתיבות ומדריכה של שבט מעפילים בנות בסניף נתיבות של בני עקיבא. "התמונה צולמה בסניף, ומי שמצולם בה הוא אחד המדריכים, שמואל אילן", היא אומרת. "ראינו את הפרוספקטים של התחרות, ורצינו לעשות משהו מגניב אז עלה הרעיון הזה. את הקיר ציירנו כבר הרבה לפני כן, ואחרי שנודע לנו על התחרות ביימנו את התמונה". מעיין מצלמת באופן קבוע - "תמונות נוף, ותמונות מגניבות אחרות".


השופטים בחרו (צילום: אבישי אדלר)


למקום הראשון שנבחר על ידי חבר השופטים, נבחרה התמונה "ברגע השיא" שצילם אבישי אדלר מסניף גבעתיים. אבישי זכה בעניבות וסמלים לכל הסניף. אבישי אדלר לומד בכיתה י"א בישיבה התיכונית קריית הרצוג בבני ברק, ומדריך של שבט "הגבורה" בבני עקיבא גבעתיים.

התמונה, הוא מספר, צולמה במוצאי שבת ארגון האחרונה: "אלו החניכים שלי שמרימים את הדגלים. מדובר בדגלים תוך כדי תנועה שמונפים על ידי שבט הגבורה, כלומר תנועה בגבורות, שזה הנושא של חודש הארגון". תמונה שצילם אבישי נבחרה על ידי השופטים גם בתחרות הקודמת של "צילום בתנועה". גם מעיין וגם אבישי יזכו בספר מתנת התנועה.


על צוות שופטי התחרות נמנו מזכ"ל בני עקיבא בני נכטיילר, דובר התנועה אביעד שחר,מנהל אתר בני עקיבא ונציגי אתר כיפה.


תודה רבה לכולכם ולכולכן על ההשתתפות, השליחה וההצבעה. ניפגש בתחרות הבאה!