ברכת הבית לשנה החדשה

אחרי שנים רבות מפתיע האמן יהודה גלאנץ בפרוייקט ייחודי, ויש גם סינגל ראשון לשמיעה

חדשות כיפה יאיר פלד 19/09/11 11:57 כ באלול התשעא

ברכת הבית לשנה החדשה
יחצ עטיפת הדיסק, צילום: יחצ עטיפת הדיסק

להציג את יהודה גלאנץ ואת ההספק שלו במוזיקה היהודית או הבינלאומית יהיה קשה, אבל למי שמכיר ולמי שלא, יהודה הוא תופעה, אמן בכל רמ"ח אבריו, מנגן באין ספור כלים דרום אמריקאים, והופיע כמעט בכל העולם. ברזומה של גלאנץ אף נכללת הופעה חד פעמית בסדרה המפורסמת "חברים"!, וככלל הופעותיו הם שם נרדף לקרנבל יהודי סוחף ובעיקר שמח!

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/919201118492.mp3[/embed]

זה תקופה ארוכה לא יצא מפתח אולפנו הביתי בנחלאות שום דבר חדש, אך בתוכו יצירה מבעבעת, מוזיקה אחרת. לילות ועמל הושקעו ביצירה החדשה ובעזרת ה' העולם יזכה, ולקראת חנוכה היצירה תצא לאור.

לספר את סיפורו של השיר "ברכת הבית" צריך יומיים וחצי, חצי לחן ישן של יהודה, כרטיס ברכה מחבר עם המילים, ממשיך בדרום אפריקה, חיבור לברכת הבית של הרבי מילובוויטש, וסגירה של הלחן במהלך סיבוב הופעות באוסטרליה ולשם הישר לאולפן בירושלים, חצי עולם לשיר אחד!

כדרכו הייחודית בקודש יהודה מעלה פרוייקט חדשני באינטרנט בו קהל המעריצים מכל העולם יכולים להיות שותפים ביצירה ולתמוך בה, ולאפשר ליהודה ולצירתו להמשיך ולפרוח.

לפרויקט קוראים "חי וקיים -Jerusalem my life " שמו של האלבום החדש. הקונספט הוא לחבר את החוויה של העיר ירושלים לאנשים מכל רחבי העולם. דרך היצירה המוזיקלית, קורא גלאנץ לכל חובבי היצירה באשר הם לעזור במימון הפרויקט ובתמורה לקבל מתנות מקוריות מ-דיסק חתום אישית עד הופעה אקוסטית אצלכם בסלון, שווה!

ברכת הבית: לחן עיבודים והפקה - יהודה גלאנץ / תוכנות וקלידים - תמיר גרוס / גיטרה אקוסטית וחשמלית - עופר מזרחי / בס - שי חמני / כלי הקשה - נדב סירלינג / צ'לו - דורון טוסטר / תוכנות, גיטרה קלאסית, קלידים, כלי הקשה ושירה - יהודה גלאנץ. הוקלט באולפניjmn ירושלים / מיקס - גדי פוג'ש ויהודה גלאנץ