לכו על זה

תורת הרב קוק מולחנת מחדש, "הבלתי נשכחים 2" כינס את כל גדולי עולם האקשן לסרט אחד ו"עבודה ערבית" ממשיכה להצחיק אותנו, גם בשידור חוזר. המלצות לשבוע הקרוב

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 26/08/12 16:43 ח באלול התשעב

לכו על זה

הסמארטפונים הפכו כבר את כולנו לעיתונאים ששולחים למערכת תמונות וידיעות בזמן אמת. אפליקציה חדשה תאפשר לכם לראשונה לעשות זאת גם בשידור חי! תכירו את - Friendsee האפליקציה שתהפוך כל אחד מכם ל"כתבנו בשטח" או לאחד שמאוד דחוף לו לשתף את חבריו בפייסבוק במה שהוא עובר ברגע זה ממש.

אל תחייתה ופריחתה של הספרות לנשים בלבד הצטרפה גם ספריית בית אל בספר מקסים בשם "חיי אישה" אותו כתבה ד"ר חנה קטן. ד"ר חנה קטן היא רופאת נשים ובספרה היא כותבת על הקשר שבין האישה לגופה מתוך סיפורים ואירועים שקרו לה עם מטופלות. בספר קטעים פילוסופיים עמוקים הנוגעים בשאלות העמוקות ביותר של הנשיות.

תורת הרב קוק, מי שהשפיע אולי הכי הרבה על הציונות הדתית זוכה עכשיו להוצאה מחודשת בדמות יצירה מוסיקלית מרגשת ונוגעת ללב. האלבום החדש "הנה מרפא" מציג מבחר משירי הרב קוק מולחנים בחסד ע"י בינה משה גונן ומבצועים ע"י עדי גונן. הדיסק מתאפיין במוסיקה פשוטה כזו שלא גוזלת ממילות הראי"ה את שמגיע להן ואת הנשמה הגדולה שהן מביאות. אחד השירים המרגשים הוא השיר "השביע נא רצוני" אותו ניתן למצוא גם ביוטיוב.

למרות שמו יתכן מאוד שלאחר שתראו את הסרט הזה תשכחו ממנו די מהר. "הבלתי נשכחים 2" הוא סרט נוסף בסרטי המתח המפורסמים אשר איגד לתוכו את כל כוכבי האקשן הגדולים לטירוף מלחמה אחד גדול. לא מדובר בסרט מבריק בעל עלילה מחוכמת אך למי שאוהב אש ויריות זו תהיה תמורה טובה. חבורת הכוכבים נשלחים אל מעבר לקווי האויב לבצע משימה מיוחדת, מה שאף פעם לא הצלחתי להבין אם כל אחד מהם הסתדר יפה מאוד לבד מול צבאות שלמים מדוע היה צורך לכנס אותם כולם יחד ולהטריח ועוד באוגוסט השרבי והלח?

אחת הלהקות המיוחדות שקמו וריגשו אותנו היא להקת עלמא שהשבוע תבצע מופע חד פעמי אי שם בין הטבע והשמיים של גוש עציון. במופע חדש בשם "שער" תבצע הלהקה את שיריה מהדיסק הראשון ומהדיסק השני ובהרכב מלא של שישה נגנים ובליוויה של הרוח הנושבת. המופע על מחצלות וכריות ישלב גם סיפורים ופרקי מבוא מעניינים כמו גם סיפורה המעניין של הלהקה עצמה והכל ברוח חודש אלול. (יום ה ' 30.8 י"ב אלול יישוב נוקדים, גוש עציון)

מסעדת "תבשילים" ברמת גן היא מסעדה סופר טעימה אבל בעיקר סופר משתלמת. המסעדה הקומה תחת קונספט ייחודי של מאכלי עדות מגוונים שמוכנים ע"י שף הבית. אם אתם שומרים על הגזרה תוכלו למצוא בתפריט המסעדה מענה גם בשבילכם. במסעדה ניתן לזהמין מנות דיאטטיות וכאלה ללא שומן וללא גלוטן. בקרוב השבתות יתחילו להיכנס בשעות מוקדמות ואם לא בא לכם להילחץ מהבישולים של שבת תוכלו להתענג על בישולים מ"בישולים". וכל זה במחירים שווים במיוחד. תגידו ש"כיפה" שלחו אתכם. ("תבשילים" הבונים 3 ר"ג).

על "עבודה ערבית" בטח כבר שמעתם אבל השבוע פרק מעניין במיוחד: זוג חרדים מגיע לקנות את דירת של יוסק'ה ויוכבד דבר אשר מעורר את מורת רוחו של אמג'ד הערבי שמתגייס לחזית המאבק בהתחרדות השכונה. התמהיל של יהודים ערבים וחרדים יכול להיות מעניין במיוחד ואם ב"עבודה ערבית" עסקינן אז גם מצחיק. (יום ג' 28.8 י' אלול ערוץ 2)