לכו על זה: כל המלצות השבוע

אפליקציה שתלמד אתכם בדיוק איך לשרוף חמץ, הופעה של האחים גת בשומרון, ספר שיסביר לכם מעט מה משמעות העבדות במצרים וסרט שיחזיר אתכם לתקופת נח. כל המלצות השבוע

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 30/03/14 13:41 כח באדר ב'

לכו על זה: כל המלצות השבוע

שרפת חמץ מאז ומעולם הייתה אתגר, במיוחד לאלה שגרים בעיר. מציאת מקום להבערת אש, לשמור על הילדים ועוד. אפליקציה חדשה תאתגר אתכם אפילו יותר ותציע לכם לשרוף כמה שיותר חמץ, בתנאי שטח שונים, ולהיזהר מלשרוף מצות. מדובר על המשחק היחיד בעולם שנועד לשיפור מיומנויות שריפת החמץ. http://goo.gl/O9jWgB.

מתגעגעים לאחים גת? גם אנחנו. אבל יש פתרון, מחר (ב') יעלו האחים גת להופיע בחינם במסגרת צעדת השומרון לזכרו של רחבעם זאבי גנדי. המופע יכלול שירים מקוריים של הצמד המדהים כמו גם קאברים לשירים שכולנו אוהבים. השנה תתקיים הצעדה בצפון השומרון במסגרתה ניתן יהיה להצטרף למגוון מסלולים הכוללים נקודות הדרכה, שחקני רחוב והפעלות לכל המשפחה. הצעדה תחל בשעה 11:00. בשעה 14:00- תתקיים ההופעה של "האחים גת".

כבר התחלתם בניקיונות? אם כן אולי תזדהו עם הספר החדש והמרתק הזה. ממש לקראת פסח מפרסמת הוצאת הספרים בבל ספר מקורי ומרתק בשם "ספינת העבדים - היסטוריה אנושית" של מרקוס רדיקר שבמשך תקופה ארוכה אסף עדויות ויומנים שלא אחר מאשר עבדים שהפליגו בספינות עבדים. מדובר על שחורי עור שנלקחו מיבשת אפריקה לשמש חותרים בספינות מלחמה וסוחרות של אירופאים. הסבל, הכאב, התקווה שאובדת והפחד התמידי מפני תביעה בסערה או פגיעת פגז של ספינת אויב. אוסף עדויות על תופעה שעברה מהעולם. כמעט. מי שרוצה לראות עצמו כאילו יצא ממצרים, מומלץ לקרוא את הספר.

בסוף השבוע שעבר יצא לקולנוע הסרט "מבול" שמגולל את הסיפור התנ"כי של נוח והתיבה. האנושות המתפרקת, חוסר האמונה, המבול הקטלני וזוגות זוגות של חיות שעושות את יומם בתיבה. יוצרי הסרט לא חסכו מנוח ודאגו לציין גם את תקופת שכרותו של לאחר התיבה.