לכו על זה: כל המלצות השבוע

אפליקציה חלוצית בתחום מוזאוני השואה לקראת יום השואה הבינלאומי, סרט שחושף את מאחורי הקלעים של הסרטת ´מרי פופינס´ ואלי ויזל בספר שלישי בסדרה מתחקה אחרי חכמי התלמוד

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 26/01/14 12:30 כה בשבט התשעד

לכו על זה: כל המלצות השבוע

לקראת יום השואה הבינלאומי, שיתקיים מחר (ב') קבלו אפליקציה חלוצית בתחום המוזיאונים לנושא השואה (Holocaust) השייכת לבית טרזין, הנמצא בקיבוץ גבעת חיים איחוד. המקום שייך לעמותה שהוקמה ע"י ניצולי שואה ששרדו מגטו טרזיינשטאט (טרזין, צ'כיה) ומטרתו להנציח את הנספים ולספר את סיפור הגטו לדורות הבאים. האפליקציה מספרת את סיפור הגטו עם סרטונים ותמונות ייחודיות.

לאנדרואיד - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.conduit.app_21b607a6693b43159fdbc9df7b43bcab.app

לאייפון - https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=789292928&mt=8

וולט דיסני בעצמו, מזמין את הסופרת הנודעת פי אל טראברס על מנת לשכנע אותה להפוך את ספרה רב המכר, מרי פופינס, לסרט שובר קופות. טראברס בהתחלה מסרבת כמובן אולם דיסני, שיודע היכן ללחוץ, מצליח לשכנע אותה. מה שהוא לא יודע הוא שפופינס אינה סתם עוד דמות בספרה של טראברס אלא מישהי שיהיה קשה מאוד לשנות אותה. 'להציל את מיסטר בנקס' זהו שמו של הסרט החדש שחושף את סיפור מאחורי הקלעים של הסרט מרי פופינס.

היום בערב (א') תגיע הלהקה הוותיקה 'כנסיית השכל' אל מבשלת הבירה ופאב המצליח 'ג'מס פאקטורי' כדי לעשות הרבה מאוד רוק. כנסיית השכל תופיע עם עיבודים חדשים לכל השירים המוכרים והטובים וכל זאת במופע אינטימי לצד בירה סופר מעולה. שווה.

ספר חדש בסדרת הספרים החדשה של אלי ויזל הוא 'הנשמה התלמודית'. בספר החדש שנפרס על פני 399 עמודים לוקח ויזל את הקורא למעשה בעקבות אישיותם של חכמי התלמוד. דרך אגדתות וסיפורים לצד פסקי הלכה ואמירות מפורסמות, עובר ויזל דמות דמות ומנסה להכניס את חכמי התלמוד אל סיפור חיים ואישיות אחת שלא תמיד בהירה ומובנת מבעד לסוגיות בדפי התלמוד.