מצמרר החטופה ששוחררה פנתה בהתרגשות לשרית חדד: "המחבל פתאום עצר על זה"

במהלך תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", החטופה ששוחררה משבי החמאס בעזה, מורן סטלה ינאי, סיפרה לאורחת שרית חדד על רגע אחד מיוחד בשבי, שגרם לה להתחזק

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/24 11:13 כב באב התשפד

החטופה ששוחררה פנתה בהתרגשות לשרית חדד: "המחבל פתאום עצר על זה"
החיבוק המרגש, צילום: באדיבות קשת 12, צילום מסך

בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" של קשת 12, מדי פעם מזכירים סיפורים מרגשים הקשורים לימים הקשים במדינה, כמו טל מורד שסיפר על חוויותיו המאתגרות מהשירות, או דור הררי שיצא למילואים באמצע הצילומים. אמש (א'), הזמרת המוכרת שרית חדד הגיעה להתארח בתוכנית, ומי שישבה לצידה על הספה הייתה החטופה ששוחררה - מורן סטלה ינאי, שסיפרה סיפור מרטיט לב שגרם לשרית חדד לדמוע מהתרגשות.

"מדי פעם היו עולים על תחנה ישראלית"

"הייתי ברגע שכבר הייתי מוכנה להיפרד מההורים שלי בראש", שיתפה בהתרגשות ינאי לשרית חדד, "כי המצב הפיזי שלי לא היה טוב בכלל, ולפעמים כשהם (המחבלים השובים) היו משחקים עם תחנות הרדיו, אז הם היו עולים על תחנה ישראלית. זה היה רגע שהוא היה נכנס לראות אם אני עדיין נושמת".

החטופה ששוחררה: "בזכות הדבר הזה התרוממתי"

"הוא החליף את התחנה ברדיו, והוא עלה בדיוק על המקטע של השיר 'שמע ישראל אלוקיי, אתה הכל יכול'", אמרה לשרית חדד, "ולא הפסקתי לנגן את השיר הזה בראש שלי, ובזכות הדבר הזה באמת שהתרוממתי והתחזקתי, כי ידעתי שמשהו שומר עלי ושיש לי למה לחזור, ותודה רבה לך, על רגע כזה באמת". שרית חדד לא יכלה לעצור את הדמעות מהסיפור המצמרר, וחיבקה את מורן סטלה ינאי.