מכה נוספת לרביב דרוקר: תביעה של 4 מיליון שקלים

בעקבות תכנית "המקור" ששודרה ברשת 13, בה התראיין ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, העיתונאי רביב דרוקר ורשת 13 חוטפים תביעת ענק בגובה ארבעה מיליון שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/24 10:08 יב בתמוז התשפד

מכה נוספת לרביב דרוקר: תביעה של 4 מיליון שקלים
רביב דרוקר, עיתונאי חדשות 13, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רק לאחרונה דווח כי תכניתו של רביב דרוקר, "אזור מלחמה", תרד בקרוב מהמסך של רשת 13. כעת העיתונאי נאלץ להתמודד עם צרה נוספת, כשתביעה בגובה 4 מיליון שקלים מוגשת נגדו ונגד רשת 13. התביעה מוגשת בעקבות תחקיר בתכנית "המקור" שעסק באבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין לשעבר. התובעת היא עורכת הדין הילה יחזקאל, באמצעות עורך דינה אילן בומבך.

תביעה נגד תכנית "המקור" ורשת 13

יחזקאל טענה בעבר שהוטרדה מינית על ידי חימי, וכעת על פי פרסום של "מעריב" היא תובעת את דרוקר ואת רשת על הפרק ששודר בתכנית לפני מספר חודשים ובו ניתנה לחימי הבמה למסור את הגרסה שלו לאירועים ולהציג ראיות לפיהן מערכת היחסים עם יחזקאל הייתה רומנטית ותלונתה על הטרדות מיניות היא תלונת שווא.

הריאיון עם חימי מגיע כשנה לאחר התחקיר שעסק בו ושודר בתכניתה של אילה חסון ברשת 13, שם הוצגו התלונות על עבירות המין שביצע לכאורה. לאחר התחקיר חימי התפטר מתפקידו. יחזקאל דורשת 4 מיליון שקלים - מיליון וחצי מכלל הנתבעים על הנזקים הכספיים, מיליון וחצי על הנזקים בעקבות לשון הרע, פגיעה בפרטיות, שיבוש חמור של הליכי חקירה והשפעה על עדים והטרדתם, 800 אלף שקלים מאבי חימי על הטרדה מינית ופרסומי דיבה ומדרוקר ורשת 13 פיצוי של 200 אלף שקלים.

התביעה של יחזקאל מגיעה מספר חודשים אחרי תביעת דיבה שהגיש חימי נגדה, נגד אילה חסון ונגד חדשות 13, בגובה 9 מיליון שקלים.