מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ינון מגל התפוצץ על דני קושמרו: "הוא היה בז לך"

מגיש "הפטריוטים" תקף בחריפות את מגיש חדשות 12 לאחר שרמז כי אחיו של ראש הממשלה נתניהו לא היה מרוצה ממעשיו: "הוא היה בז לך. תקרא את מכתבי יוני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/24 01:00 א בתמוז התשפד

ינון מגל התפוצץ על דני קושמרו: "הוא היה בז לך"
ינון מגל התפוצץ על דני קושמרו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90, Flash90, ערוץ 14

ברקע המחאה של חבריו שליוני נתניהו ז"ל שתקפו את ראש הממשלה נתניהו בסמוך לקברו של אחיו, מגיש "הפטריוטים", ינון מגל, תקף בחריפות את מגיש חדשות 12 דני קושמרו לאחר שרמז כי אחיו של ראש הממשלה נתניהו לא היה מרוצה ממעשיו ואמר כי "לעולם לא נדע מה יוני ז"ל היה אומר על הכל".

"מה יוני היה חושב? - הוא היה בז לך"

מגל התייחס לדבריו של קושמרו ותקף: "הוא היה בז לך, היה בז לכם, לכל החבורה הזאת. תקרא את מכתבי יוני קושמרו, אני לא יודע אם קראת את מכתבי יוני - תקרא את מכתבי יוני. וגם אתם כל החבורה שמרדתם ביוני בזמנו וחיים על אדי הדלק של המבצע שעשיתם כשהייתם בסיירת מטכ".ל עם כל הכבוד אלו דיבורים של השישה באוקטובר. הייתם במבצע הירואי, כל הכבוד, באתם, התייצבתם עשיתם, כל הכבוד. אתם על אדי הדלק פוגעים במשפחה שכולה?! מה יוני היה חושב? - הוא היה בז לך".

חבריו של יוני נעדרו מהטקס עם ראש הממשלה: "פועלים הפוך מאיך שחינכת אותנו"

כזכור, האזכרה המסורתית סביב קברו של יוני נתניהו בכל שנה הופרה כשחבריו ופקודיו החליטו לעלות לקברו יום לפני האזכרה, במטרה להימנע מלשהות באירוע לצד ראש הממשלה. בטקס אמר סא"ל במיל' שלומי ריזמן, שהיה חייל של יוני: "בחרתי לפקוד את קברך בנפרד מהטקס של ראש הממשלה. אינני מסוגל לעשות שקר בנפשי. הוא ושותפיו פועלים הפוך מאיך שחינכת אותנו. בחרת להקריב את חייך למען ישראל והחטופים - והם מקריבים את ישראל והחטופים למען עצמם".